Yeni London ScStr - Tarix

Yeni London ScStr - Tarix

Yeni London
(ScStr: t. 221, 1. 125 ', b. 25', dph. 7'8 ", dr. 9'6", s. 9.5 k. Cpl.47; a. 1 20-pdr. Pr, 4 32-ci pdr.)

New London, 1859 -cu ildə Mystie, Conn. Şəhərində inşa edilmiş taxta, ağrılı bir buxar gəmisi, 26 Avqust 1861 -ci ildə Nyu -Yorkda Donanma tərəfindən alındı; və 29 oktyabr 1861 -ci ildə New York Donanması Yardında vəzifələndirildi, Lt. Abuer əmrlə oxuyun.

Meksika Körfəzinə 2 Noyabrda sifariş verilmiş, New London, R. R. Cuylerin köməkliyi ilə, 21 Noyabr gecə yarısından az əvvəl taxta yüklü zeytun ovladı. Ertəsi gün, ancaq cəmi 2 ~ saat sonra, Paseagoula'dan New Orleansa terebentin və rozin daşıyan Anna gəmisini götürdü. Təxminən bir həftə sonra, şəkər və pekmez daşıyan Henry Lewis gəmisini götürdü və o günortadan sonra Havana üçün dəniz mağazaları ilə blokadadan keçməyə çalışan bir şoferi tutdu.

New London, Steamer Aduncate'i 1 Dekabrda aldı və 9 -da Empress və Oceola sloopları ilə zövq almışdı. 28 -ci sinif şagirdi Gypey onun mükafatı oldu. New London, Water Witch və Henry ilə birlikdə gəmiləri ələ keçirməyin əhəmiyyəti yoxdur

Lewis, rekordunu 1861 -ci ilin son günündə, Biloxi'yi tutmaq üçün sahilə çıxan bir partiya göndərərək, ortada olan bir batareyanı məhv etdi və iki silah və kapitan Speddenə sahib oldu.

1862 -ci il fevralın 20 -də Yeni Londondan bir qayıq ekspedisiyası Pişik Adasına endi və 12 kiçik kəmər və gəmiçini qaçırdı.

4 Aprel, JP Jackson və Hatteras ilə New London nişanlandı (1. S. Carondelet, Pamlico və Oregon, Lew'i nəql edərkən "Miss Union, Pass -a 1200 Birlik qoşununu endirdi və orada bir Konfederasiya oampını məhv etdi. New Londondan gələn gəmilər) La Basin, New Basin yaxınlığındakı Cornet və Cezayir yaxtalarını ələ keçirdi, 2 İyun.

Sonrakı illərdə New London, əsasən Texas sahillərində fəaliyyət göstərən guffda blokada vəzifəsini icra etdi. O və Cayuga, 3 Aprel 1863 -cü ildə pambıqla dolu tükənməyə çalışan Texlin Sabine Pass -dan Britlsh şoferi Tampico -nu tutdular. 10 -da Sabine City yaxınlığında kəşfiyyat apararkən, New Londondan gələn bir gəmi heyəti kiçik bir çarx tutdu. Məhbuslar arasında CSS komandiri olan CSN kapitanı Charles Fowler də var idi. Joisah Bell, Cənub döyüş gəmisi yanvar ayında səhər işığı və sürətini alanda.

18 -də başqa bir gəmi ekspedisiyası təəccübləndi və Cənub qoşunları tərəfindən qovuldu.

7 İyulda, Monongahela ilə, New London, Donaldsonville, La -nın altındakı batareyaları işə saldı. Üç gün sonra, New Orleansa buxar edərkən, gəmi White Hall Point -də Confederate batareyaları ilə məşğul oldu, Miss.

Texas sahillərindən 3 dekabrda Raton del Nilo adlı skooner tutdu.

Vətəndaş Müharibəsinin sonuna qədər Qərb Körfəzi Blokadası Eskadronuna xidmət etməyə davam edən Yeni London, 12 İyul 1865 -ci ildə Şimalda üzdü və 3 Avqust 1865 -ci ildə Bostonda istismardan çıxarıldı. 8 Sentyabr 1865 -ci ildə M. M. Comstoek -ə açıq hərracda satıldı. 27 dekabr 1865 -ci ildə Acushnet olaraq yenidən sənədləşdirildi, 1910 -cu ilə qədər ticarət xidmətində çalışdı.


Kelo -nun Yeni London şəhərinə qarşı 15 -ci ildönümü

Susette Kelo'nun adını daşıyan davanın milli səviyyədə tanınan simvolu halına gələn məşhur "kiçik çəhrayı ev".

Bu gün 15 -ci ildönümüdür Kelo Yeni Şəhərə qarşı, Ali Məhkəmə tarixində mülkiyyət hüquqları ilə bağlı ən mübahisəli qərarlardan biridir. Beşinci Dəyişiklik yalnız "ictimai istifadəyə" xüsusi mülkiyyətin alınmasına icazə versə də, Məhkəmə hökümün gözlənilən inkişaf olduğunu sübut edə bilməsə belə, məhkum edilmiş torpaqların "iqtisadi inkişaf" üçün özəl tərəflərə verilməsinə Konstitusiya ilə icazə verildiyini qərara aldı. əslində baş verəcək. Kimi əvvəlki qərarlara əsaslanaraq Berman - Parker (1954), yaxından bölünmüş 5-4 səs çoxluğu, ictimaiyyətə demək olar ki, hər hansı bir potensial faydanın "ictimai istifadə" olaraq qiymətləndirilməsinə qərar verdi. "İctimai istifadə" nin bu geniş təfsiri, ictimai istifadənin yalnız məhkum edilmiş mülkiyyətin dövlət mülkiyyətinə verildiyi təqdirdə mövcud olduğunu (yollar və körpülər kimi ictimai infrastrukturda olduğu kimi) ziddiyyət təşkil edir. və ya qanuni olaraq ictimai xidmət və ya ümumi daşıyıcı kimi bütün xalqa xidmət etmək məcburiyyətində olan bir şəxsi sahib.

Dava ilə bağlı kitabımda və digər yazılarda bunu müdafiə etmişəm Kelo həm orijinallığın, həm də canlı konstitusiya nəzəriyyəsinin aparıcı versiyaları baxımından səhv qərar verildi. Ədalət John Paul Stevens -in əksəriyyət rəyi, rəqabət aparan konstitusiya nəzəriyyəsi məktəblərini kəsən bir sıra əhəmiyyətli səhvləri də əhatə edir.

Məhkəmədən təqaüdə çıxdıqdan sonra, ədalət Stevens — əslində öz təcrübəsinin təfsirində "etiraf etməkdən utanc verici" bir səhv etdiyini etiraf etdi və hətta qərara gəldikdən qısa müddət sonra bu məsələni tutan "alim şərhçi" kimi göstərdi. Kelo, "2007-ci ildə nəşr etdiyim bir məqalədə. Vurğulamalıyam ki, Ədalət Stevens, ən son qərarın doğru olduğuna inandığını davam etdirdi, baxmayaraq ki, onun yeni əsaslandırması əksəriyyətin fikrincə müdafiə ediləndən tamamilə fərqli idi. əksəriyyət rəyinin müəllifinin təhlilində ciddi bir səhv etdiyini etiraf etdiyi bir çox əsas Ali Məhkəmə qərarı.

İsə Kelo mülkiyyət hüquqları müdafiəçiləri üçün bir məğlubiyyət idi, eyni zamanda hüquqi ictimaiyyət daxilində "ictimai istifadənin" çox geniş bir şərhini dəstəkləyən əvvəlki fikir birliyini pozdu. Ədliyyə Sandra Day O'Connor və Clarence Thomas'ın güclü müxalif fikirləri sayəsində, ictimai istifadənin dar bir şərhini dəstəkləyən, özümə bənzəyənlər, artıq ekstremist və ya cahil kimi rədd edilə bilməz. İldən Kelo, "ictimai istifadənin" mənası yenidən hüquqi ictimaiyyət daxilində müzakirə mərkəzinə çevrildi. Gördüyüm kimi, "dar baxış" müdafiəçiləri getdikcə güc qazanırlar, baxmayaraq ki, qəti "qələbə" kimi bir şey qazana bilməmişik.

Mübahisəyə əlavə olaraq Kelo Hüquqşünaslar və hüquqşünaslar arasında yaradılan bu qərar, müasir tarixdə faktiki olaraq hər hansı digər Ali Məhkəmə qərarından daha geniş bir siyasi reaksiya yaratması ilə də diqqət çəkir. Sorğular göstərdi ki, əhalinin 80% -dən çoxu Məhkəmənin qərarını bəyənməyib. Bu, Rush Limbaugh, Ralph Nader, libertarianlar və NAACP -in hamısının eyni tərəfdə olduğu nadir bir məsələ idi. Qərarın çox az müdafiəçisindən biri, "100%razıyam" deyən müəyyən bir Donald Trump idi.

Sonrasında Kelo, 45 əyalət, hər hansı digər Ali Məhkəmə qərarına cavab olaraq qəbul edildiyindən daha çox əyalət qanunvericiliyi və#8212 əyalət qanunvericiliyi qəbul etdi. Bir neçə əyalət Ali Məhkəməsi bununla bağlı qərarlar çıxarıb Kelokimi "iqtisadi inkişaf" çəkilişləri dövlət konstitusiyaları ilə qadağan edildi.

Təəssüf ki, yeni qanunvericiliyin bir çoxu təsirsiz idi və əslində çəkilişləri məhdudlaşdırmaq üçün çox iş görmədən ictimai qəzəbi yatırdı. Buna baxmayaraq, bunun nəticəsində heç bir şübhə ola bilməz Kelo və yaratdığı reaksiya ilə mülkiyyət hüquqları əvvəlkindən daha yaxşı qorunur. Təxminən iyirmi əyalət görkəmli sahəni əhəmiyyətli dərəcədə məhdudlaşdıran islahatlar həyata keçirdi (hər zaman ideal olacağı qədər olmasa da) və bir neçə əyalət ali məhkəməsi ictimai istifadə məsələlərinə məhkəmə nəzarətini gücləndirdi. Əlavə olaraq kitabımda daha ətraflı müzakirə edildiyi kimi, ortaya çıxan mübahisə Kelo Məhkəmənin nəticədə qərarı məhdudlaşdıracağını və ya ləğv edəcəyini ehtimal edir. Kelo keçmişdə ləğv edilmiş Ali Məhkəmə qərarlarının bir çox xüsusiyyətlərinə malikdir və Məhkəmənin özünün "presedentini ləğv etmək üçün qəbul edilmiş qeyri -müəyyən" meyarlarına uyğundur. Başqa şeylər arasında, qərarın əsaslandırılmasında ciddi qüsurları var, çox tənqid olunur və Məhkəmənin digər konstitusiya hüquqlarının əksəriyyətini şərh etməsi ilə ziddiyyət təşkil edir.

O illərdən bəri Kelo, görkəmli domen sui -istifadə ilə bağlı mübahisələr, "iqtisadi inkişaf" və "blight" qınamalarından boru kəməri çəkmələri və Donald Trumpın sərhəd divarını qurmaq üçün görkəmli domendən istifadə etmək kimi sualları əhatə etməklə genişləndi. Bu vəziyyətlərin hər biri özünəməxsus problemləri ortaya qoysa da, bunların hamısı, ehtimal ki, yaratdıqlarından daha çox iqtisadi və sosial dəyərləri məhv edəcək şübhəli məqsədlər üçün xüsusi mülkiyyəti ələ keçirmək üçün hökumətin səylərini əhatə edir. Hamısı qeyri -mütənasib olaraq yoxsulları və siyasi cəhətdən zəif olanları qurban verir.

Yenidən Londonda, harada Kelo dava mənşəli, məhkum edilmiş əmlak on beş evin bir zamanlar dayandığı boş yerdə qalır və yalnız vəhşi pişiklər tərəfindən istifadə olunur. Evlərin alındığı iqtisadi inkişaf layihəsi, şübhəli bir təklif idi və nəticədə bir hissəyə düşdü. O vaxtdan bəri müxtəlif təkliflərə baxmayaraq, New London City hələ də torpaq üçün məhsuldar bir istifadə tapa bilmədi.

Susette Kelo evinin yeri, May 2014. Fotoşəkil İlya Somin.

Bildiyimə görə, 2014 -cü ildə yuxarıdakı fotoşəkili çəkdiyimdən bəri saytda çox az şey dəyişdi və Susette Kelo'nun evinin təməli olan parçalar hələ də yerdə yatırdı (etiraf etməliyəm ki, özüm üçün iki kiçik parça aldım) .

2018 -ci ildə rejissorlar Ted və Courtney Balaker sərbəst buraxıldı Kiçik Çəhrayı Ev, burada nəzərdən keçirdiyim davaya əsaslanan əla bir film. Başa düşülən dramatik səbəblərdən ötəri, — kimi dava haqqında mediada çox yer alan film, əsasən siyahıda olan iddiaçı Susette Kelo üzərində dayanır və bununla da işinə öz adını verdi.

Kitabın yazılması prosesində işin digər iştirakçılarının əksəriyyəti ilə də müsahibə aldım. Təəssüf ki, adları yalnız işi yaxından araşdıranlara məlumdur. Ancaq xatırlamaq yerinə düşər ki, onlar da ağrılı bir sınaqdan keçdilər. Bəzilərini burada və kitabımda daha ətraflı təsvir edirəm:

Alınanlar üzərində çoxillik hüquqi və siyasi mübarizə, iştirak edənlər üçün dözülməz bir sınaq idi. Richard Beyerin bir müsahibədə mənə dediyi kimi, o və digər mülk sahibləri, iddia və hellipin "bütün dövründə" öz həbsxanamızda yaşadıqlarını hiss etdilər.

Susette Keloya diqqət yetirmək başa düşüləndir. Ancaq bəziləri, ehtimal ki, ondan daha çox əzab çəkən başqalarının hekayələrini aşağı salmaq bahasına başa gəlir. Məsələn, səksən yaşlarında olan Wilhelmina Dery, bütün həyatı boyu eyni evdə yaşadı və ayrılmaqdan qəti şəkildə imtina etdi. Cristofaro ailəsi, əvvəlki evlərinin şəhərin yenilənməsi layihəsi çərçivəsində qınanılmasından onilliklər əvvəl satın aldıqları mülklərinə də möhkəm bağlı idi. Həm Wilhemina Dery, həm də Margherita Cristofaro məhkəmə prosesi zamanı öldü. Qohumlar, davam edən qanuni mübarizənin stressi səbəbiylə ölümlərinin sürətləndiyini düşünürlər.

Filmdə təsvir edildiyi kimi (lakin bunun tam həcmini göstərməyən), həm qınamaların qarşısını almaq üçün məhkəməyə müraciət edən sahiblər, həm də "könüllü olaraq" satan digərləri də onlara təzyiq göstərmək məqsədi ilə uzunmüddətli qanunsuz təcavüz kampaniyasına dözdülər. Gecə saatlarında telefon zənglərini təhdid etmək, müqavimət göstərənlərin mülkiyyətinə tullantı atmaq və soyuq qış havalarında kiracıları kilidləmək kimi taktikalar daxil idi.

Kimi pis Kelo təcrübə qurbanlar üçün idi, ABŞ -da mülkiyyət hüquqlarının səbəbini və hətta bütün dünyada belə gücləndirdi. Dava, Çin və Koreyaya qədər olan sui -istifadə hallarının və torpaq ələ keçirilməsinin vurğulanmasına kömək etdi. İsrail Ali Məhkəməsinin son qərarı dar bir şərh təqdim edir Keloİordan çayının qərb sahilində yəhudi məskunlaşanlar tərəfindən istifadəsini asanlaşdırmaq məqsədi ilə Fələstin mülkiyyətinin müsadirə edilməsini əsaslandıran bir presedent olaraq istifadə etməmək üçün.

Bu faktdır ki Kelo Yeni Londondan, Konnektikutdan Çin və İsrail qədər uzaq yerlərdə hələ də rezonans doğurur. İnşallah, vaxt gələcək ki, heç kim bu cür hakimiyyətdən sui -istifadə etməyəcək.


Bir Tarix

Yeni London həmişə təhsilə yüksək qiymət verən bir cəmiyyət olmuşdur. Yeni Londonun orijinal adı olan Dover kəndi, təxminən 1837 -ci ildə, İbrahim Dover 1833 və ya 1834 -cü illərdə burada ilk taxta kabin tikdirdikdən sonra meydana gəldi. İlk məktəb, 1839-cu ildə Metodist kilsəsi üçün tikilmiş bir taxta kabinədə keçirildi. 1844-cü ildə meydandan şimal-qərbdə bir otaqlı ağac məktəbi tikildi. Bu məktəb yalnız qış aylarında keçirildi, çünki uşaqlar qalan vaxt təsərrüfat işlərində kömək edirdilər. Bu kiçik məktəbdə 30 -a yaxın şagird oxuyurdu. İkinci məktəb seçilmiş məktəb idi. Main Street ilə üzbəüz parkın cənubunda yerləşən bir mağazanın ikinci mərtəbəsindəki iki otaqdan işləyən özəl bir məktəb idi. New Londonun ilk vəkili olan Noah Cook müəllim idi. Həftədə beş gün dərs verdi və şənbə günü və ya tədrisinə mane olmadıqda hüquq tətbiq etdi. 1856 -cı ilə qədər şəhərin təhsili cəmiyyətin ehtiyacları üçün qeyri -adekvat görünürdü. Şimal -qərbdəki Pine küçəsində üç mərtəbəli kərpicli bina tikilmişdir
təxminən Julian ailəsinin yaşadığı kvadrat. Yeni kərpic məktəbinin qiyməti
4500 dollar. Üç R artıq adekvat sayılmadı və coğrafiya əlavə edildi
kurikulum. Aşağı və yuxarı sinifləri olan bir universitet olaraq qaldı
siniflər vahid olaraq tədris olunur, hər birinin öz müəllimi var. Üç mərtəbəli bu bina uzun müddət məktəb kimi xidmət etmədi. Təxminən 1880 -ci ildə təhlükəli elan edildi və tərk edildi. Təxminən 1878 -ci ildə dövlət məktəbləri parkdakı Akademiya binasına köçürüldü.
Bu akademiya binasının maraqlı bir tarixi var idi. 1865 -ci ildə bir qrup vətəndaş
Yeni London gənclərinə verilən təhsil miqdarını artırmaq üçün xüsusi bir lisey və ya Akademiya qurmaq üçün bir səhmdar cəmiyyət qurdu. New London qəsəbəsi, ictimai meydanın yalnız təhsil məqsədləri üçün istifadəsi üçün doxsan doqquz illik bir müddətə icarə verdi. İki mərtəbəli kərpic bina 1872-ci ildə tamamlandı.
Faizlərin və maddi çətinliklərin azalması Akademiyanın bağlanmasına səbəb oldu
1878 -ci ildə özəl məktəb. Bina yenidən şəhərə döndü. Beləliklə, bir neçə il ərzində
dövlət məktəbi parkda idi.

1880 -ci ildə yeni bir məktəb tikmək istəyən şəhər sakinləri ictimai toplantı adlanır.
Yığıncaqda, yeni bir binaya qarşı çıxanların çoxu, içəridə olanlar isə hazır idi
xeyir yaxşı təmsil olunmadı. Müxalifət iclası təxirə salmağa çalışarkən
səs vermək üçün oraya tərəfdar toplamaq üçün insanlar göndərildi. Dəmirçi tələsik içəri girdi
hələ də önlük taxmışdı və Petersenin mağazası bütün məmurların edə biləcəyi şəkildə bağlanmışdı
iştirak etmək. Yalnız üç səs fərqi ilə yeni bir məktəbin tərəfdarları günü qazandılar. Məktəb tikiləcəkdi.

Yeni məktəb, Division Street -in şimal ucundakı Linkoln Caddesi üzərində inşa edilmişdir.
30 -cu illərdə tikilmiş boş bir binanın dayandığı yer. Lincoln Məktəbi bir çərçivə idi
memarlıq baxımından Viktoriya dövrünə aid bir qüllə ilə tamamlanan bina.
İlk dörd otaq dərslərin içəri keçməsi üçün vaxtında tamamlandı
1882. İlk direktor olan Miss Hester Barr, ilk "dərəcəli" nı təqdim etdi
sistemi "Yeni London Məktəblərinə. Qədər sistem bu baxımdan təəccüblü bir yenilik idi
vaxt. Şagirdləri nə qədər aldıqlarına görə bir neçə sinfə ayırırdı
mənimsəmiş, tədris bir neçə səviyyədə aparılmışdır.
Bir neçə il ərzində məktəb əlavə olunmağa ehtiyac duyacaq qədər sıx idi. Belə ki
1896 -cı ilin əvvəlində və 1898 -ci ildə məktəb altı otağa qədər genişləndirildi. Linkoln
1904 -cü ilə qədər, yəqin ki, liseyə birindən istifadə edərək başladığı üçün bunu aşdı
otaq, sonra ikiyə genişlənir.
1910 -cu ildə qəsəbə mahalın bağlanması və yeni bir məktəb binasının inşası üçün səs verdi
Division küçəsinin cənub ucu. Bu yeni müasir məktəb, indi Wilson Street -də,
cəmiyyətin qüruru idi. New London Farmer-Times, 1911-ci ildə yazdı:
"Keçən il (1910) yeni bir orta məktəb tikildi, burada qırmızı kərpicdən tikildi
qiyməti 16000 dollar. Yeni bina yanğına davamlıdır və bütün təyinatlarında müasirdir ... "
Ancaq bütün ictimai səylərdə olduğu kimi, təhsil sistemi də onsuz deyildi
tənqidçilər. The New London Journal 24 Fevral 1911-ci ildə Valideynlərin görüşünü qeyd etdi.
Müəllimlər Birliyi “Niyə Lisey Olmur
Məzunlar Vəzifələri doldurmaq üçün daha yaxşı bir keyfiyyətə sahibdirlərmi? "
1916 -cı ilə qədər məktəb başqalarına qarşı futbol və basketbol oynamaqla maraqlandı
məktəblər. Beləliklə, 1919 -cu ilin yazında, 12,000 dollarlıq bir istiqraz emissiyası üçün bir səs alındı
lisey binasının qərb tərəfində idman zalı. Maraqlı bir yan qeyd
Tarix bu səsverməni ehtiva edir. Qadınlar bu istiqraz buraxılışında səs verə bilməsələr də səs verdilər
digər seçkilərdə. 1923 -cü ildə binanın qərb tərəfində bir balkon əlavə edildi
gimnaziya və 1930 -cu ildə balkon da şimal və cənub tərəfə uzadıldı.
1920 -ci ildə New London bir neçə kənd məktəbi ilə birləşdi. İndi birinci
məktəb avtobusları cəlb edildi. 1922 -ci ildə Təhsil Şurası təkliflər aldı
sürücünün təchiz etdiyi qapalı nəqliyyat vasitələri ilə şagirdlərin məktəbə daşınması. 1923 -cü ilə qədər
məktəbin öz avtobusları var idi. Lakin palçıqlı yollar İkinci Dünya Müharibəsindən sonra problem olaraq qaldı
tez -tez lazım olan atlarla və "qarlı günlər" qədər tez -tez istifadə olunan "palçıq tətilləri" bu gündür.
1925 -ci ilə qədər, indi birinci sinif olan Lincoln Məktəbi və daha iki məktəb daşdı
məktəbdən on beş fut aralıda 24 x 48 metrlik bir binada otaqlar əlavə edildi. Həmçinin,
akkreditasiya mövzusu oldu. Yeni London əyalətdə ildə beş yüz dollar itirirdi
yalnız akkreditasiyadan keçməməsi səbəbindən və bunun olmaması səbəbiylə
məktəb sahəsindəki beş hektar əraziyə ehtiyac var. 1934-1935 və 1940-cı illərdə məktəb torpaq aldı
liseyin cənubunda və şərqində idman sahəsi və oyun meydançası üçün.

İndiki lisey binası hökumətin asanlaşdırma səylərindən qaynaqlanır
Depressiya dövründə işsizlik. Federal hökumət təxminən 50.000 dollar verdi
və qəsəbə 120.000 dollar dəyərinin qalan hissəsini ödəmək üçün istiqraz emissiyasına səs verdi.
Phil Westerbeck, Lloyd Jones və Lynn DeVore yerli dülgərlər idi.
qrupları və əl işçiləri olan kişiləri yönləndirdi. Yalnız buna əmin olmaq üçün işə götürülmüşdülər
binada keyfiyyətli materiallardan və işçi qüvvəsindən istifadə olunmuşdur.
İş 1936 -cı ilin mart ayında başladı. Lisey yeni binaya köçdü
Yanvar 1937. Orta məktəb daha sonra köhnə lisey binasına köçdü. The
Linkoln Məktəbi satıldı və keçmiş və indiki Yeni Londonun kədərinə səbəb oldu
tarixçilər tərəfindən 1938 -ci ildə yıxılmışdır.
Yeni məktəbin tikintisinə gözəl bir art deco auditoriyası daxil idi. Onlar
oturacaqların 775 -ə qədər çarpması üçün bir balkon əlavə etmək qərarına gəldi
auditoriya oturacaqları üçün pul. 1937 -ci ildə məzuniyyət orada keçirilə bilməzdi.
Tələbələr 22 Aprel 1937 jurnalı tərəfindən bildirildiyi kimi etiraz olaraq ayrıldılar.
Məktəb İdarə Heyətinin sədrinin evinə getdilər və binanın bitməsini tələb etdilər.
Məktəbə qayıtdılar və yürüşlərin və pankartların bunu təmin edə bilməyəcəyini anladılar
Oturacaqlar üçün 4000 dollar lazımdır. 1937 -ci ilin noyabr ayında oturacaqlar quraşdırıldı.
1945 -ci ilə qədər New London Məktəblərində 405 şagird var idi və buna inanmayın,
sıxlıq yenidən problem olmağa başladı. Avtobus qarajı üçün alındı
sinif otaqları və yeni avtobus qarajı tikildi. Evdən isti nahar edildi
İqtisadiyyat otağı, onları az qala siniflərindən sıxışdırır.
Beləliklə, 1953 -cü ilin iyul ayında 75% çoxluq indiki yüksəkliyə əlavə edilməsinin lehinə səs verdi
məktəb Köhnə gimnaziyanın qarşısında, şimala uzanan 43 x 60 fut qanad idi
tikilmək. Bu, orta məktəblər üçün, isti nahar mətbəxi və
zirzəmidə yemək otağı. 1954 -cü ilin dekabrında bu qanad tamamlandı və daxil edildi
istifadə etmək.
Liseyin şimalındakı küçənin qarşısındakı avtobus qarajı 1957 -ci ildə inşa edilmişdir
köhnə avtobus qarajı (indi musiqi otağıdır) peşəkarlar tərəfindən alındı
kənd təsərrüfatı dərsləri və nəticədə sənaye sənət binası oldu.
Yeninin qüruru olan "yanğına davamlı və müasir" lisey binası
1910 -cu ildə Londonun vəziyyəti pis idi. 1965 -ci ildə Clark olduğuna qərar verildikdə
İbtidai məktəb indiki yerində tikiləcək, yeni bir yol açdı
gimnaziya.
1967-1968-ci illərdə 1910-cu il liseyi söküldü və yeni bir idman zalı oldu
yerinə tikilib. İndi əlli yaşı var, amma ən gözəllərindən biri olmağa davam edir
ərazidə geniş idman zalları. Gələcək üçün vizyonu olan məktəb rəhbərlərinə təşəkkür edirəm.
Köhnə idman zalı soyunma otaqlarına və nəticədə güləş otağına çevrildi.

1977 -ci ildə hər şeyi bir daha dəyişdirmək üçün bir istiqraz buraxıldı. Sənaye sənəti
Bodrum kafeteryası kompleksi musiqi şöbəsinə təhvil veriləcək
Elm kompleksinə çevrildi və yeni bir sənaye sənət kompleksi və bir kafeterya olardı
Clark Elementary -də əlavə oluna bilər.
1982-1983 -cü illərdə liseydə pəncərələr tamamilə yenidən quruldu
orta məktəb, binanın görünüşünü çox dəyişdirir və görünüşünü verir
daha müasirdir. 1987 -ci ildə Contelin köhnə binası alındı. Bu kərpic
Liseyin qarşısındakı bina birbaşa idarəyə çevrildi
ofislər və biznes təhsili dərsləri. Bu əlavələr bir daha üzünü dəyişdi
New London Liseyi.
1997-1998-ci tədris ilində, 1954-cü il ortalamaya çevrildi
məktəb Altıncı sinif ibtidai məktəbdən gətirildi və bir hissə oldu
orta məktəb qiymətləri. Həm də Yeni London verərək, World Wide Web -ə bağlandı
Yeni London tələbələri dünyaya kompüter vuruşu ilə baxmaq imkanı verir
açar. Bu dəyişikliklər Yeni London Məktəblərinin olduğu qədər yenilikçi olduğunu göstərdi
1882 -ci ildən etibarən sübut edilmişdir.
2011 -ci ildə New London School Board, SAVE pullarından çox lazım olanı etmək üçün istifadə etdi
4.285.000 dollar səviyyəsinə yüksəltdi. Binanın çox hissəsini tikdilər, yeniləndi
Elm kompleksi, iş siniflərini yenidən qurun və yenidən liseyə köçürün
ən əsası MS/HS üçün geotermal isitmə və soyutma əlavə edildi. Clark
İbtidai sinifdə də kondisioner var.
Kimi bir çox təkmilləşdirmələr binanın daxili işlərinə keçdi
santexnika və su xidməti və digərləri təhlükəsizlik problemlərini həll etdi. Nəhayət, bunu etdilər
bütün MS/HS hər üç səviyyəyə xidmət edən bir lift əlavə etməklə əlçatandır.
Bir çox uğursuz istiqraz buraxma cəhdlərindən sonra, vətəndaşlar 2013 -cü ildə məhdud bir istiqraz keçdilər
515.000 dollara Ailə İstehlak Elmləri otağını modernləşdirdi, genişləndirdi və
HS kitabxanasını, həm ofisləri, həm də Clark'ın bir hissəsini yenidən qurdu.
Ancaq bütün bu təkmilləşdirmələrə baxmayaraq, ehtiyac duyulan aydın sahələr var idi
diqqət. Parça yox idi, buna görə trek komandası küçələrdə məşq etdi. Futbol
güzəşt stendi və mətbuat qutusu qeyri -kafi idi və ən azı 40 yaşında olan ağartıcılar,
tamamilə təhlükəli idi. Soyunma otaqlarına təxminən 50 il ərzində toxunulmamışdı
santexnika korroziyaya uğramış və sıradan çıxmışdır.
Sonra Şəhər futbol sahəsinin ortasında uğursuz bir fırtına kanalizasiya kəşf etdi
onların diqqətini tələb edirdi. Düzəldilməlidir ... indi! Yəni futbol meydançası cırılacaq
yuxarı İdman qurğularını əhatə edəcək bir istiqraz buraxılışını keçirməyə çalışmağın vaxtı gəldi
üstəgəl Clark üçün yeni bir dam və Liseyin bir hissəsi və digər lazımlı əşyalar. Qrup
On The Track Track adlı bir hava şəraiti üçün 200.000 dollardan çox pul topladı. Vaxt idi
bu pulu istifadə etmək.

Heç bir şeyi təsadüfən tərk etməyən bir qrup vətəndaş, a
istiqraz emissiyası. Üç və dörd nəfərlik qruplardan hər kəsin dinlədiyi yerə getdilər
kilsə zirzəmiləri xidmət qruplarına və istənilən ölçülü məktəb yığıncaqlarına. Məktublar yazdılar
redaktorlara heç bir daş qoymadılar.
5 aprel 2016 -cı il tarixində rayon seçicilərindən a keçmək istənərək sandıqlara getdilər
2.25 milyon dollarlıq istiqraz. Qonşu rayonlardan heç bir istiqraz keçmədən, seçicilər
Yeni London bu istiqrazı 88% təsdiqlə keçdi… eşitməmiş bir faiz!
İndi altı zolaqlı gözəl bir yolumuz var və futbol kompleksi birinci dərəcəli
2018-ci ildə 8 nəfərlik futbol oynamağa başladıq. Bütün binalarda təhlükəsizlik var. Bizdə var
hər birində Chromebook olan və ibtidai siniflərə girişi olan 6-12 şagirdlər. Clarkdır
hal-hazırda otaqdan-otağa facelift keçirir. Tələbələrimiz kollec dərslərini düzgün qəbul edə bilərlər
HS dərsləri ilə birlikdə.
2013 -cü ildən bəri KTTV adlı bir yayım təcrübəsi təqdim edirik
tələbələrə həftədə bir dəfə yayımlanır. Öz tətbiqimiz, veb səhifəmiz və Face Bookumuz var
səhifə. Pələng atletikası Tiger Cast üzərindən yayımlanır. Həqiqətən də "müasir" bir məktəbik
hələ 1910 -cu ildən bəri danışılır.
Yeni London Məktəblərinin hekayəsi bununla bitir, ancaq qısaca. Avqust ayında,
indiki 530 tələbə, müəllim və işçi heyəti uzun və mərtəbəli bir fəsil başlayacaq
tarix. Gəncləri qarşısına çıxan hər hansı bir çətinliyi götürməyi öyrətmək missiyası ilə
Əsrindən asılı olmayaraq, Yeni London Məktəblərini təchiz etməyə və hazırlamağa davam edir
bu şəhərin və nəticədə bu ölkənin gələcək vətəndaşları. -Da başlayan bir irslə
19. əsr və iyirmi birinci ilə davam edir, qürurlu bir şəhər olmağa davam edirik
təhsilə olan bağlılığımız və "bizim üçün ən yaxşısını etməyə hazırıq
uşaqlar ”

- Gina Anderson
Mənbə: New London Journal Centennial Edition 1875-1975


Yeni London ScStr - Tarix

Bu yazının məqsədi, New London, Norwich və Stonington İlk Kilsələrinin nə vaxt, necə və harada təşkil edildiyini və ya mövcud olduğunu bildiyim qədər göstərməkdir.

Yeni Londonun ilk məskunlaşması, sonra Nameaug və ya Pequot olaraq bilinirdi, əvvəlcə bir müavinət altında hərəkət edən cənab John Winthrop, sonra da 1646 -cı ildən əvvəl və ərzində Massachusetts Ümumi Məhkəməsinin bir komissiyası tərəfindən başladı.

Massachusetts Koloniyası, fəth edilən Pequot ərazisinin bir hissəsi olaraq buranın yurisdiksiyasını iddia etdi.

Məhəlləyə qoşulmaq istəyən keşiş Thomas Peters, sözügedən Məhkəmə tərəfindən plantasiya işlərinin daha yaxşı aparılması üçün cənab Winthrop'a kömək etməyi əmr etdi.

Təxminən eyni vaxtda, sonra Plymouth Colony -nin Rehoboth şəhərində yaşayan William Chesebrough, cənab Winthropun məsləhəti və təşviqi ilə hərəkət edərək, Pequot'u daimi məskəninə çevirmək üçün ziyarət etdi, lakin gözlədiyi yerə uyğun gəlmədiyini qərara aldı. özünü daha şərqdə Wequetequoc -da (indiki Stonington) tapın.

Cənab Peters uzun müddət yeni qəsəbədə qalmadı, çünki 1646 -cı ilin yazında İngiltərənin Cornwall şəhərində köhnə sürüsündən evə qayıtmaq və onlarla pastoral əlaqələrini yeniləmək üçün çağırış aldı. O ilin payızının əvvəlində Pequot'a adieu təklif etdi və aşağıdakı noyabrda İngiltərəyə üzdü.

Konnektikut Baş Məhkəməsi cənab Winthropun Pequotdakı məskunlaşmasından xəbər tutan kimi, Kraldan aldıqları Patentə görə bu ərazinin yurisdiksiyasına iddia etdilər. Daxilində
Massachusetts iddiasını bir daha təsdiqlədi və məsələ 1646 -cı ildə Connecticut lehinə qərar verən Birləşmiş Koloniyaların Komissarlarına verildi.

William Chesebrough, 1649 -cu ilin payızında ailəsini Wequetequoc'a gətirdikdə, Connecticut Ümumi Məhkəməsi, qəbul etdiyi yurisdiksiyanı iddia edərək və təsirləndiyini söylədikdən sonra, orada məskunlaşmasını rədd etdiklərini qısa bir şəkildə başa düşməsini verdi. 1651 -ci ildə Ümumi Məhkəmə olan Wequetequoc -da məskunlaşan Bay Winthrop, cənab Chesebroo'nun ətrafına xeyli sayda məqbul adam toplayacağı təqdirdə Wequetequoe -də qalmasına razılıq verərək "bu yerin əkilməsi ilə məşğul olardı. , "hamısına razılıq verdi.

Həmin ilin sentyabr ayında Wequetequoc -da iddia etdiyi torpaqların mülkiyyət hüququnun təsdiqi üçün Baş Məhkəməyə müraciət etdi və köhnə dostu cənab Winthrop və Pequot Millət vəkilləri ilə məsləhətləşdikdən sonra məhkəmədə iştirak etdi. cənab Chesebroo'nun özünü Pequot sakinləri ilə təmasda saxlayacağı təqdirdə, bu şəhərin ona verilən torpaqlar üçün ona verilən torpaqların mülkiyyət hüququnu təsdiq edəcəyi barədə qarşılıqlı anlaşılan və razılaşdırılan onlarla bir razılaşma və razılaşma əldə etdi.

Pequot qəsəbəsi cənab Chesebro ilə bu müqaviləni həyata keçirdi və o, xarakterli və nüfuzlu kişiləri ətrafına yerləşməyə vadar etmək və bununla da Baş Məhkəməyə verdiyi vədi geri qaytarmaq üçün əlindən gələni etdi və buna görə də bundan əvvəl uğur qazandı. 1654 -cü ilin bahar mövsümünə, dövrünün ən hörmətli və nüfuzlu adamlarından, məsələn, İngiltərənin Baş tərcüməçisi Tomas Stanton, kapitan George Denison (mayor John Mason istisna olmaqla), ən seçkin əsgər qatıldı. Koloniya, Rehoboth'ta cənab Chesebrounun köhnə qonşusu, Kapitan John Gallup, 1675 -ci ildə Rod -Aylendəki böyük bataqlıq döyüşündə yıxılan məşhur Hindistanlı döyüşçü və Thomas Miner, bütün əlaqələrdə önəmli bir adam. həyatın.

Çox keçmədən ailələri ilə birlikdə getdilər və daimi sakinlər oldular. O dövrdə Pequotdan daha yaxın bir ibadət yeri yox idi və heç bir yolun və iki çayın keçməməsi onların ora getmələrini çox çətin edirdi.

Beləliklə, 1654 -cü ildə Mystic və Pawcatuck adı ilə bir şəhər olaraq birləşdirilməsini istəyərək Baş Məhkəməyə müraciət etdilər. Pequot əkinçilərinin əksəriyyəti onların tətbiqinə müqavimət göstərdilər və fırtınalı bir yarışma təkcə Pequot şəhəri və Ümumi Məhkəməni deyil, kilsə və Pequot plantasiyasının nazirini də əhatə etdi.

Cənab Petersin 1646 -cı ildə Pequotdan ayrılmasından sonra, 1649 və 1650 -ci ilədək bir nazirin alınması üçün şəhər tərəfindən bir komitə təyin olunana qədər başqa bir nazirin alınması üçün xüsusi səylər göstərilmədi.

Bu komitə, Gloucester əyalətindən olan keşiş Richard Blinmana dəvəti çatdırdı, o, duanı diqqətlə araşdırdıqdan sonra çağırışı qəbul etdi və 1650 -ci ildə Pequot'a gəldi.

Elə həmin ilin oktyabr ayında şəhər cənab Blinmana çoxlu torpaq sahəsi verdi və ona illik altmış lirə maaş verdilər, bu da sonradan sərbəst şəkildə artırıldı.

Dekabr ayından sonra ona altı hektarlıq bir ev verdilər və sonradan ona bir ev tikdilər.

Bu vaxta qədər Pequotda dini ibadət üçün heç bir görüş evi tikilməmişdi.

Bu xarakterli bütün görüşlər əkinçilərin kobud kabinlərində keçirildi.

1650-ci ilin avqustunda və cənab Blinman məskunlaşan nazir olmağa razılıq verdikdən sonra, şəhər cənab Robert Parkın [e] bir tövləsini satın aldı və onu bir görüş evi üçün qurdu və sonradan 1652-3- 4-5 Pequotda yeni bir görüş evi tikildi.

Cənab Blinman İngiltərə əsilli və Chemstow, Monmouthshire əyalətinin naziri idi. Plymouth'lu cənab Edward Winslow -un dəvəti ilə bir çox uelsli bəylərlə birlikdə Yeni İngiltərəyə gəldi və 1640 -cı ildən əvvəl o yerə gəldi.

Səhifənin yuxarı hissəsi

Cənab. Blinman və bir neçə dostu, 2 Mart 1641, Plymouth Baş Məhkəməsi tərəfindən sərbəstlik üçün irəli sürüldü və çox keçmədən, Bay Winslowun məsləhəti və təsiri altında hərəkət edərək, Green Harborda (nə də Marshfield), Mass. Dissensions soon arose, the nature and extent of which is not certainly known, but sufficiently serious to cause Mr. Blinman and his old friends to leave the place, and cross the bay and fix their residence at Gloucester, formerly known as Cape Ann. There Mr. Blinman and his Welsh friends, joined by a few others, united in forming a church in 1642, and there he continued to labor in the work of the ministry until 1649.

Towards the latter part of his ministry in Gloucester, Mass, Mr. Blinman met with serious opposition from parties inside and outside of the Church, which served to endear him to his long time friends, so that when he received the call from Pequot and had decided to accept it, they made up their minds to go with him and share his fortunes. They were most welcome in their new home. The town granted each of them a home lot, besides other accommodations in various ways.

For the first two or three years of Mr. Blinman's labors in Pequot everything promised a long and successful ministry.

Unfortunately he became involved in the controver sy relative to the new township of Mystic and Pawcatuck. At first he favored the project afterwards he opposed it, which alienated his friends at Mystic and Pawcatuck. Before the contest had reached its height a town meeting was warned and held at Pequot for the purpose of conciliation and an amicable settlement of their troubles. this meeting was held August 28, 1654, and resulted in the appointment of four from Pequot and three from Mystic and Pawcatuck "to debate, reason and conclude whether Mystic and Pawcatuck should be a town, and upon what terms, and to determine the case in no other way, but in a way of love and reason, and not by vote." Mr. Winthrop, Goodman Caulkins, Cary Latham and Good man Elderkin represented Pequot. Mr. Robert Park, Goodman Chesebrough and Capt. George Denison represented Mystic and Pawcatuck. There is no record of the labors of this committee, but from subsequent events, it appears that they failed to agree.

Mr. Blinman's course relative to the matter was severely censured by Capt. Denison and Thomas Miner, and high words passed between them. The General Court did not take decisive measures at first, and in 1656 ordered that the majority of the town of Pequot should decide whether the charge of the ministry at Pequot and Pawcatuck should be a joint charge, or each party pay for their own preaching.

T his action of the Court did not suit the planters at Mystic and Pawcatuck. they were in a minority, and of course were subject to the will of the majority, who decided that the planters at Mystic and Pawcatuck should pay their rates to Mr. Blinman and appealed to the Court to enforce the payment thereof.

The Court by an order passed in May, 1657, directed them to pay Mr. Blinman what they owed him, and appointed a committee consisting of Mr. Winthrop, Major Mason, Capt. Callick and Mr. Allyn, to issue matters between the inhabitants of Pequot, Mystic and Pawcatuck, if they could, or else make a return how they leave things.

This committee met at Pequot July 8th, 1657, for the purpose of considering the matters in dispute.

That they said or did does not appear of record, nor is it known what their findings were, but whatever they were, instead of reconciling the parties in interest, served to intensify the controversy.

Mr. Blinman's rates were not paid, and he gave up his occasional services at Mystic and Pawcatuck.

P ending this controversy the Massachusetts General Court claimed the proposed new township of Mystic and Pawcatuck as belonging to that Colony, on account of their participation in the Pequot war.

The matter of jurisdiction as between the Colonies of Connecticut and Massachusetts was referred to the Commissioners of the United Colonies for adjudication and award, who after due consideration decided in June, 1658, that Mystic and Pawcatuck belonged to Massachusetts, and was by the General Court of that Colony incorporated under the name of Southertown.

B efore the consummation of that event Mr. Blinman's pastorate had ceased to be by his own act, for on the 20th day of January, 1658, he gave notice that "he would be gone," and went to New Haven the same week and during January and February three meetings were held at Pequot to reconcile matters between the inhabitants of that town and those of Mystic and Pawcatuck, but all were of no avail as subsequent events plainly show.

So far no mention is made of a Church in the town meeting records of Pequot or those of the Connecticut General Court.

Top of the page

It will be remembered that the town of Pequot held a meeting on the 28th day of August, 1654, wherein conciliatory measures were adopted. In the evening of that day a meeting of the Church was held at the dwelling house of Goodman Caulkins in Pequot. The record of that meeting was made by Thomas Miner in his diary, and is as follows, viz: "I was sent for at Pequot for to be reconciled to the Church, and at evening the major part met at Goodman Caulkin's house, namely: Mr. Blinman, Mr. Bruen, Goodman Morgan, Goodman Caulkins, Ralph Parker, Goodman Lester, Goodman Coit, Hugh Roberts, Capt. Denison and Goodman Chesebrough and Thomas Miner being there. All these took satisfaction in my acknowledging the height of my spirit secondly, in that I saw my evil in my sudden and rash speaking to Mr. Blinman, and with all this was acknowledgment on the Church's part that I was wronged so all was passed by on my side and the Church's, with promise on both parts- as that, all former offenses should be buried, and never more to be agitated so desiring the prayers, each for the other, we parted from that meeting August 28th, 1654."

I have briefly sketched the early history of New London, for the purpose of showing the nature of the controversy between Mr. Blinman and Mr. Miner, which led to the Church meeting at Mr. Caulkins' house.

C apt. Denison, who was present, subsequently assailed Mr. Blinman for preaching for Pawcatuck and Mystic, being a town before he sold his land there, which offensive remark he afterwards retracted before the General Court.

There was a wide difference between a minister of a town, and the pastor of a church, and no one understood this difference better than Thomas Miner. He had been connected with the Charlestown and Hingham churches and was familiar with their proceedings.

Ministers of towns never administered the sacrament of the Lord's Supper. But Mr. Miner records the fact of the sacraments being administered July 8th, 1655, and afterwards, before the new town controversy had alienated him and other from the members at Pequot.


Tarix

To the south of Bilesville was a small settlement called Albemarle. The area was still a part of Montgomery County when gold was discovered. The gold was discovered in 1859 on the Howell Parker farm, there began some of the first mining operations. The nearest church to Bilesville was Bethel which was east of town. The first church in town was Bilesville Methodist. As families increased there was a need for a school with the first one being a log structure erected in 1884.

At the outbreak of the Civil War, the mine lay undisturbed until sometime in the 1870’s when an English mining concern known as New London & States Co., Ltd. purchased the mine property. The English company sent Capt. William Nance to be in charge of the operation. With the gold and other industries going full speed, surely Bilesville needed a richer sounding name. W. A. Judd from England, now in charge of the mining operations suggested the name be changed to “New London”, hardly anyone objected.

A meeting was held at the Academy to discuss the name change. Mr. Judd impressed the gathering as he described how he thought this rich settlement could grow as big as his native London, England as the residents were already building large fine homes. With the coming of the railroad, industry would increase and be more productive. The state legislature was petitioned for a change of name, the request was granted and New London was officially incorporated March 25, 1891.

The Parker Mine was operating two shifts by this time and soon the New London Cordage Mill was built and operated six 12-hour days. Soon the Yadkin Brick Company was in operation and soon its handmade colonial brick were known across the county. Another of New London’s large businesses, Culp Lumber Company, was begun when John L. Culp came from Cabarrus Country and started a large livery stable and later began the lumber operation.

When Parker Gold Mine became too expensive to operate in 1894 the English sold the property and returned to England. Dr. R. W. Ivey was the town dentist and also the postmaster. Dr. J. A. Allen came from Yadkin County and gave New London its first medical doctor. The first two automobiles in town were a Reo, owned by W. L. Cotton, who owned the bottling shop, and a chain driven Franklin owned by C. R. Brinkerhoff.

W. M. Ivey of New London, who was manager of the Albemarle Telephone Company, built a telephone line to New London. In 1920 national legislation was passed amending the constitution giving women the right to vote and hold office for the first time and in 1923 Mrs. T. V. Staton was elected Mayor of New London.
She was the first female elected to municipal government in the State of North Carolina.

In 1924 the town fathers approved bringing electric power lines. The total cost of bringing the lines from Albemarle and the distribution system and sub-station was $9,354. In 1927 the town signed a contract with Duke Power Company to furnish power for the next 60 years. In 1926 and 1927 the state graded and constructed the first paved road from Albemarle through New London to Salisbury, State Highway 80. In 1934 the Parker Gold Mine property was purchased and the mine was reopened and leased to a Washington Company. In 1939 the town paved its streets.

Today New London has a new town hall, a community center, a park, a museum (housed in a building built in 1920 as a bank), and fire department. Schools in the New London area rank high in scoring. A water system and a sewer system was built in 2002.

New London today is a great place to live in a small town atmosphere, to raise children where they can still roam the town, where you can walk the streets without traffic interfering. We have just over 600 friendly residents and are located close to much larger cities such as Charlotte, Winston-Salem, Greensboro, Concord, Asheboro and Salisbury.


Voluntown Genealogy (in New London County, CT)

NOTE: Additional records that apply to Voluntown are also found through the New London County and Connecticut pages.

Voluntown Birth Records

Voluntown Cemetery Records

Bitgood Cemetery Billion Graves

Brown Cemetery Billion Graves

Gallup Cemetery Billion Graves

John Tennant Lot / Phillips Lot Billion Graves

Joseph Douglass Lot Billion Graves

Kennedy Cemetery Billion Graves

Lewis Cemetery Billion Graves

Old Kinne Cemetery Billion Graves

Palmer-Newton Cemetery Billion Graves

Phillips Lot Billion Graves

Potter Cemetery Billion Graves

Robbins Cemetery Billion Graves

Voluntown Census Records

Federal Census of 1940, Voluntown, Connecticut LDS Genealogy

United States Federal Census, 1790-1940 Family Search

Voluntown Church Records

Voluntown City Directories

Voluntown Court Records

Voluntown Death Records

Voluntown Histories and Genealogies

Voluntown Immigration Records

Voluntown Land Records

Voluntown Marriage Records

Ralph Hurlbutt, J.P., New London Co., 1807-1837 (marriages) Connecticut State Library

Voluntown Newspapers and Obituaries

Offline Newspapers for Voluntown

According to the US Newspaper Directory, the following newspapers were printed, so there may be paper or microfilm copies available. For more information on how to locate offline newspapers, see our article on Locating Offline Newspapers.

Voluntown Probate Records

Early Connecticut Probate Records (before 1750) American Ancestors

Additions or corrections to this page? We welcome your suggestions through our Contact Us page


The New London Area Historical Society

New London Township is a quaint little township nestled close to the Maryland border in Chester County, Pennsylvania. The township grew from a large tract of land that was purchased by members of the London Company from William Penn in 1699. The Township, chartered in 1723, originally included areas that are now a part of the adjacent Franklin Township and nearby London Britain Township.

New London is a largely rural area consisting of farms in the late 18 th and 19 th centuries full of interesting events, people, and locations. A portion of land that was originally a part of New London Township was involved in a land dispute between the Penn family in Pennsylvania and the Calvert Family in Maryland. The dispute was not resolved until the Mason-Dixon Line was used to establish a boundary between the two states. As a result, part of what was considered Maryland in the 18 th century became a part of Pennsylvania.

New London Township is also home to the New London Academy, founded by Reverend Francis Alison, a minister at the New London Presbyterian Church. The Academy quickly became well-known for its excellence in education, and would later be the foundation for the University of Delaware. Three signers of the Declaration of Independence, as well as a Pennsylvania Governor, attended The New London Academy.

The New London Area Historical Society local history collection is full of interesting items that tell the unique and interesting history of New London Township and the surrounding area. Included in the records are materials from historical organizations, scrapbooks, deeds, and large collection of with images of people, places, and documents relating to New London Township.

Of special interest are two documents from the 18 th century relating to Joseph Gardner. First is a 1767 indenture.

There is also a letter from 1778 regarding the rental of Joseph Gardner’s property.

Finally, there is a military appointment for Joseph Gardner from the Pennsylvania Assembly from 1776.

If you're interested in learning more, take a visit to the New London Area Historical Society!


New London ScStr - History

A brief history of New London

For New London, geography is destiny. Our deep, wide harbor, a relic of the ice ages, has shaped our development, our commerce and our identity.

The Pequots called this place Nameaug, or “good fishing place.” In addition to deer and smaller mammals, they ate fish and shellfish from Long Island Sound. They used fish to fertilize crops and carved culturally important wampum beads from whelk and quahog shells.

John Winthrop Jr, an alchemist and the son of the Governor of Massachusetts, founded New London in 1646, settling here with thirty-six other families. Farming was difficult because of our rocky soil, but the harbor offered other opportunities. Our shipbuilding industry began in 1651 when John Coit opened New London’s first shipyard. At a time when roads were few and poorly constructed, shipping was the easiest form of transportation. New Londoners shipped livestock, lumber, barrel staves and other goods along the East Coast and to the West Indian plantations, leaving with sugar, molasses and rum.

During the Revolutionary War, New London’s privateers captured more than five hundred British ships in Long Island Sound. In 1781, the traitor Benedict Arnold led an attack on New London, burning wharves, ships and over one hundred and forty homes and businesses. Across the river in Groton, Arnold’s troops won the British’s final victory of the Revolutionary War.

It took decades for New London to recover. However, by the 1830’s New London had become a major whaling center. By 1847, we were the second largest whaling port in the world, with fifteen whaling companies and 2,500 men at sea. Until the invention of the oil well caused the whaling industry’s decline, nearly all New Londoners’ livelihoods depended on whaling either directly or indirectly. Whaling brought people here from all over the world, and whaling money built our downtown, our finest homes, our hospital, our public library and our monuments.

After the whaling era, New London’s economy shifted to manufacturing. In addition to ships, we manufactured items such as cotton gins, textiles, paper boxes and tooth powder. Sheffield Pharmaceuticals, founded in 1880, still produces toothpaste, ointments and creams.

New London is home to three colleges. The United States Coast Guard Academy relocated from Fort Trumbull to its present location in 1930. Connecticut College was formed as a woman’s college in 1911 after Wesleyan College stopped admitting women, becoming co-ed in 1969. Mitchell College formed in 1938. During World War II, the college discontinued its day classes so that the United States Army and Coast Guard could use its facilities.

In 1938, a hurricane damaged seaside homes in southern New London, leading to the creation of Ocean Beach Park.

Today, New London’s historic waterfront remains the heart of the Whaling City, driving tourism, recreation and shipping and contributing to our designation as the site of the future National Coast Guard Museum.


New London Road Walking Tour: a glimpse into Newark’s history


Lauren Magee/THE REVIEW
The university’s Art Conservation department now allows Newark residents to take a glimpse into the city’s history through its New London Road Walking Tour.​

The university’s Art Conservation department now allows Newark residents to take a glimpse into the city’s history through its New London Road Walking Tour. The tour has 12 stops, each with its own history behind it.

The New London Road area, which was originally called New London Avenue, is a historically African American community in Newark, according to Mary Torbey, the collections care team leader at the Newark History Museum.

“When there were restrictions in many of the neighborhoods that kept African Americans from purchasing homes in those areas, the New London Road area was always a place where they could purchase property, and they were able to build a community,” Torbey said. “And it’s also historic because of the community that they built, and the fact that African Americans were excluded from many of the opportunities in town, so they created their own opportunities in their neighborhood.”

The Newark History Museum also has a New London Road area exhibit, which includes objects such as an original road sign that says “New London Avenue,” a Rose Bowl jacket from Frank Cephous, a former football player, the credentials of a teacher who worked at the segregated school and much more.

The tour includes stops at the three major churches in the area — Pilgrim Baptist Church, Mt. Zion Church and St. John Church. According to some of the residents, the churches were a staple for the community, holding events such as church socials and Bible school for the community’s youth.

Another stop on the tour is the formerly named “New London Avenue Colored School,” previously the only primary school available for Black students between 1922 and 1958. This school acts as “the longest standing testament to this community’s dedication to education,” according to the tour’s webpage. The school functioned not only as a place of education, but also as a meeting place for the community’s children. After 1958, the school shut down, and it is currently known as the George Wilson Community Center.

One of the other stops on the tour is Terry Manor, a subdivision of houses that includes Terry Lane, Kennard Drive and Wilson Street, which was built by George Wilson. Wilson was the first and only African American man elected to Newark City Council, and he was said to be one of the “most influential men in this neighborhood, and the city of Newark,” according to the tour’s webpage.

There are several other stops on the tour, all rich with history.

Torbey said that walking tours are a great way to learn about history because seeing something face-to-face is much more impactful than just seeing a picture.

“When you see something face-to-face, you immediately connect the image of the thing you are seeing with the story that you’re being told about the people and the history and what has happened in that location,” Torbey said.

The walking tour initiative was largely led by Dr. Vicki Cassman, who passed away on Aug. 6, 2020. One of her colleagues, Dr. Debra Hess Norris, said that Cassman was devoted to community outreach and was committed to community engagement. It is the first tour of its kind run by the department.

“[Cassman] recognized that there were so many stories to be told by the community members, and this would be a wonderful opportunity for our undergraduate students to engage with the community,” Norris said. “And it resulted in all kinds of other initiatives around gathering community members to talk about the family treasures and the preservation of their objects that they had saved and that they valued.”

The team gathered information largely through interviews with residents and family members.

“It was highly collaborative with the community, and I know Vicki Cassman became very close with many members of the community and continued to work with them for many, many years around all different kinds of initiatives they were really excited about,” Norris said.

Norris said that this was a fantastic opportunity for the students involved as well.

“I know that the students who were involved found this work to be incredibly rewarding, you know, learning about our history and working together as a community to study this history and plan for the future, it’s so important for all of us — in Newark, Wilmington, throughout the state of Delaware, and United States, and around the world,” Norris said.

The New London Road Walking Tour continues to keep the history of the area alive through the interactiveness and the depth of the research done on each stop. Torbey discussed how well done the tour was, and how it was completed at a great time to capture some things that have been recently torn down.

“So much of it has disappeared just within the last couple of years we’ve lost most of the homes that were fronting on New London Road,” Torbey said. “It’s just become a brand new development within the last couple of years, and with so much of the history of the neighborhood disappearing, it’s really important that people remember what happened here, and the community that grew up in that area, and the people who lived there, who contributed so much to Newark.”


Videoya baxın: فوائد العيش فى بريطانيا. فلوق 67