Məbəd Tüneli: Cəngavərin Strateji Keçidi 700 ildir itirdi

Məbəd Tüneli: Cəngavərin Strateji Keçidi 700 ildir itirdi

Məbəd Tüneli, indiki İsrailin Akre şəhərində yerləşən yeraltı keçiddir. Bu tunel, şəhər Yerusəlim Krallığının hakimiyyəti altında ikən Şövalyeler Məbədi tərəfindən inşa edilmiş və Tamplar sarayını limana bağlayan strateji bir keçid olaraq xidmət etmişdir. Acre 13 -də Mamlukların əlinə keçdi ci əsrdə Məbəd Tüneli itirildi və unuduldu. Yalnız 1994 -cü ildə tunel, evinin altındakı sinir bozucu kanalizasiya borusu ilə mübarizə aparan bir qadın tərəfindən yenidən kəşf edildi.

Qüds Krallığı 1099 -cu ildə Birinci Səlib yürüşü iştirakçılarının Qüdsü fəth etməsindən sonra quruldu. Təxminən iyirmi il sonra, Məsihin və Süleyman Məbədinin Kasıb Əsgərləri (sadəcə Məbədçilər kimi tanınır) Fransız cəngavər Hugues de Payens tərəfindən quruldu. Bu hərbi əmrin qərargahı Məbəd dağında idi və əsas vəzifəsi Müqəddəs Torpağa səyahət edən xristian zəvvarları qorumaq idi.

Acre mühasirədə

Qüds 1187-ci ildə Səlahəddin altında müsəlmanlar tərəfindən yenidən ələ keçirildi və Templarlar qərargahlarını faktiki olaraq itirdilər. Qüds Krallığının çox hissəsi müsəlmanlar tərəfindən ələ keçirilsə də, Tire şəhəri bir neçə təcrid olunmuş Səlib yürüşü qalaları ilə birlikdə müqavimət göstərməyə davam etdi. 1189-cu ildə Qüds kralı Guy de Lusignan, Acre'ye yürüş edərək Səlahəddin əleyhinə ilk əhəmiyyətli əks hücuma keçdi. Ordusunun kiçik olmasına baxmayaraq Guy şəhəri mühasirəyə ala bildi. Səlahəddin, Avropadan Üçüncü Səlib yürüşü iştirakçıları tərəfindən tezliklə gücləndirilən mühasirəni əzmək üçün vaxtında qüvvələrini toplaya bilmədi.

  • Cəngavər Tapınaqçılarının Sirri: Gizli Bir Missiyadakı Qoruyucuları və ya Xəzinə Ovçuları?
  • Məbədlərin Son Böyük Ustası Jak de Molayın Güclü Lənəti
  • Dünyanın ən qədim şəhərlərindən biri olan Harran, Templar Cəngavərlərinə niyə bu qədər maraqlı idi?

Portreti Guy de Lusignan. ( Fabiodevivo / İctimai domen )

Acre mühasirəsi 1191 -ci ilə qədər davam etdi və şəhərin Səlibçilər tərəfindən tutulması ilə nəticələndi. Şəhər Yerusəlim Krallığının yeni paytaxtı oldu və Templarlar burada yeni qərargahlarını qura bildilər. Şəhərin cənub -qərb sektoru Məbədçilərə ayrıldı və cəngavərlər əsas qalalarını burada tikdilər. A 13 ci əsr Templar, bu qalanın şəhərin ən möhkəm qalası olduğunu və girişinin 8,5 metr (28 fut) qalınlığında divarları olan iki qüllə ilə qorunduğunu yazdı. Bu qüllələrin hər tərəfində daha kiçik iki qala vardı və hər bir qüllənin üstündə zərli aslan vardı.

Templar qalası

Məbəd qalası Templar Tunelinin qərb ucunu qeyd edir. Bu qala artıq mövcud deyil və bölgədəki ən diqqət çəkən abidə müasir mayakdır. Bu tunelin qərb ucu bu mayakın yaxınlığında yerləşir. Templar Tunelinin uzunluğu 150 metrdir (492 fut) və şəhərin Pisan məhəlləsini keçdi. Tunel yarı lüləli bir tağ kimi təbii daşa həkk olunmuşdur və tavanı kəsilmiş daşlarla möhkəmləndirilmişdir. Tunelin şərq ucu Acre'nin cənub -şərq hissəsində, bir vaxtlar şəhər limanının daxili ankrajı olan bir ərazidə yerləşir. Bu gün, 18-ci ildə inşa edilən Xan əl-Ümdanın ("Sütunlar Karvansarayı" mənasını verir) yeridir. ci şəhərin Osmanlı hakimiyyəti altında olduğu əsr.

Acre'nin Old City, Fənər harada Məbəd qalası əvvəllər dayanmışdı. (andreiorlov / Adobe)

Acre Falls

1291 -ci ilin aprelində Acre Misir Memlükləri tərəfindən mühasirəyə alındı ​​və şəhər təxminən bir ay sonra müsəlmanların əlinə keçdi. Məmlük sultanı Əl-Əşrəf Xəlil şəhərin divarlarının, qalalarının və digər binaların yerlə yeksan edilməsini əmr etdi ki, bir daha xristianlar tərəfindən istifadə olunmasın. Acre, əhəmiyyətli bir liman şəhəri statusunu itirdi və 18 -ci ilin sonuna qədər baxımsız qaldı ci əsr.

Templar Tuneli Yenidən Kəşf edildi

Templar Tunelinə gəldikdə, Acre'nin Mamluklara düşməsindən sonrakı əsrlərdə heç kim onun varlığından xəbərsiz idi. Yalnız 1994 -cü ildə bu quruluş yenidən kəşf edildi. Həmin il tunelin üstündə yaşayan bir qadının kanalizasiya kanalının tıxanması ilə bağlı bir problemi vardı. Problem araşdırıldıqda Məbəd Tuneli ilə rastlaşdılar. Sonradan tunel təmizləndi, keçid, işıqlar və giriş əlavə edildi. 1999 -cu ildə Templar Tuneli xalqa açıldı və şəhərin turistik yerlərindən birinə çevrildi.

İsrailin Akr şəhərindəki Məbəd Tüneli. Mənbə: Geagea / CC BY-SA 2.0 .

Yeraltı Cəngavərlər, Akr şəhərinin Templar qalası, İsrail. (PROMA / Adobe)


Danimarka Qatar Stansiyasının Altında Unudulmuş Tunel Tapıldı

Danimarkanın TV2 Lorry yayım stansiyası üçün Kasper Bruun Vindum Brandt xəbər verir ki, Danimarkanın Kopenhagendəki bir qatar stansiyasında qazıntı işləri aparan arxeoloqlar, 1800 -cü illərə aid sirli bir tunel kəşf etdilər.

Təxminən 19 fut aşağıda və#216sterport Stansiyasında tapıldı Kopenhagen Post, ağac astarlı keçid indi Kopenhagen Muzeyinin tədqiqatçıları tərəfindən araşdırılır.

“Belə bir tunel tapanda bədənə tələsiklik gətirir, ” arxeoloq Christian Andreas Flensborg TV2 Lorry -yə danışır. “. Özünüzə bu sistemlərin nə qədər geniş olduğunu və daha çox tunelin olduğunu soruşursunuz. ”

İndiyə qədər aparılan qazıntılar, dar tunelin təxminən on futunu aşkar etdi və tədqiqatçılar bunun davam edə biləcəyini düşünürlər.

Flensborg deyir ki, tunel Østerport Stansiyasındakı eniş yolu ilə kəsilir, amma digər ucu Kopenhagen stansiyasının şimalında yerləşən bir küçə Østbanegade altında davam edir.

Arxeoloq əlavə edir: "Döndüyünü və ya harada bitəcəyini bilmirik." “Bu bir sirrdir. ”

Kare tunelin eni üç metrdən çox və hündürlüyü üç futdan çoxdur, bu da gündəlik istifadə üçün deyil, təcili qaçış üçün ayrılmış sıx bir sıxışdırıcı haldır. Qaçış yolu olaraq istifadə oluna biləcəyi fikrini dəstəkləmək üçün əvvəllər Kopenhagenin müdafiə divarları və ya müdafiə divarlarının altından keçir.

Britannica Ensiklopediyasına görə, Roskilde yepiskopu Absalon, sonradan Danimarkanın paytaxtı olacaq şəhəri 1167-ci ildə surlar və xəndəklərlə möhkəmləndirdi. 17-ci ildə İsveç tərəfindən iki illik mühasirəyə alınmış bir sıra silahlı qarşıdurmalar və#8212 əsr və İngiltərənin 19 -cu əsrin əvvəllərində etdiyi bombardman və#8212 -ci illər şəhərin hərbiləşdirilmiş xarici görünüşü üçün kifayət qədər əsaslandırma təqdim etdi. Ancaq 1856 -cı ildə artan şəhər mərkəzinin genişlənməsinə imkan vermək üçün müdafiə tədbirləri söküldü.

Tarixi istehkamlarla əlaqədar olaraq tunelin yerləşməsinə əsaslanaraq, arxeoloqlar əvvəlcə onun 17 -ci əsrə aid olduğunu irəli sürdülər. Ancaq quruluşu qurmaq üçün istifadə olunan ağacın təhlili, 1874 -cü ildə kəsilmiş bir ağacdan gəldiyini göstərdi.

Keçid və#8217s inşaat üsulları, Birinci Dünya Müharibəsinin Qərb Cəbhəsində qazılan tunellərdə görünənlərə bənzəyir, Kopenhagen Muzeyinin Hanna Dahlstr öm TV2 Lorry -yə xəbər verir. Tunelin nisbətən yeni ağacının ilkin tikintisindən əsrlər sonra təmir oluna biləcəyini qeyd edir.

TV2 Lorry -yə görə, tapıntı arxeoloqları digər tunellərin Kopenhagen və#8217 küçələrinin altında ilan olub -olmaması ilə maraqlandırdı. Muzey qeyd edir ki, əvvəllər şəhərdə bu cür başqa tunellər tapılmadı, yeni tapılan keçid muzeyin məsləhətləşdiyi xəritələrdə və tarixi sənədlərin heç birində görünmür.

Flensborg deyir ki, heç kimin bilmədiyi bir tunel düzəltməyiniz qəribədir. “Bu tikinti gizli olmalı idi. Bu, Kopenhagenin hərbi tarixinin bir hissəsidir. ”


Podratçılar Uels bağının altında unudulmuş orta əsr tunelini kəşf edirlər

İngilis sərhədi yaxınlığındakı kiçik bir Uels kəndi olan Tinterndəki elektrik podratçıları, yerli sakinlərin bağçasının altında orta əsr tunellərinin gizli bir şəbəkəsini aşkar etdilər.

Natan Bevanın xəbər verdiyi kimi Uels Online, Western Power Distribution (WPD) işçiləri, müştərinin mülkiyyətində taxta dirək daşımaq istəyərkən gizli keçidi gördülər.

“İş başlamazdan əvvəl bütün adi yoxlamalar və icazələr yerində idi ”, komanda lideri və WPD texniki Allyn Gore bir açıqlamada deyir. “ … Heç bir rəsm və ya qeydimizdə saytda qeyri -adi bir şey olduğunu göstərmək üçün heç nə göstərilməmişdir. ”

Per Uels Online, işçilər yeraltı kabellərin çəkilməsindən əvvəl piyada yolu qazarkən dörd ayaqlı dəhlizə düşdülər. Əvvəlcə açılışın bir mağara olduğunu düşündülər, amma tezliklə bunun süni olduğunu anladılar.

Heç bir planda göstərilməyən köhnə quyuları və zirzəmiləri kəşf etdiyimiz digər qazıntı işlərində iştirak etmişəm, ” açıqlamasında Gore deyir ki, amma bu qədər həyəcanlı və təsir edici bir şey yoxdur. ”

WPD səlahiyyətliləri, işin dayandırılması üçün Uelsin tarixi və mədəni irsini qoruyan Cadw adlı bir hökumət qurumu ilə iş birliyi quraraq tədqiqatçıların bu yeri daha dolğun araşdırmalarına imkan verdi.

BBC News -un qeyd etdiyi kimi, tunel sistemi ən qədiminin 18 -ci əsrə aid olduğu bilinən heç bir xəritədə görünmür. Yerli əhali isə keçidin mövcud olduğunu bilmirdi.

Məşhur William Wordsworth şeirində istinad edilən bir Gotik kilsəsi olan Tintern Abbey, yeni kəşf edilən tunelin yanında dayanır. (CC BY-SA 3.0 altında Wikimedia Commons vasitəsilə Saffron Blaze)

Dəhlizin yaxınlığındakı digər orta əsr quruluşları onun yaradılmasına ipucu verə bilər. Alimlər tuneli kimin və niyə hazırladığından tam əmin deyillər, amma WPD qeyd edir ki, Angiddy Çayı yolunu izləyir və "əsrlər boyu bilmədən gedə bilər." ”

Yaxınlıqdakı Tintern Abbey, bölgədəki ən əhəmiyyətli tarixi yerdir. 1131 -ci ildə Cistercian rahibləri tərəfindən qurulan ibadət evi, 13 -cü əsrin sonlarında İngilis Gotik memarlığının bir “ ustası ” olaraq genişləndirildi, lakin 1530 -cu illərin sonlarında və#821740 -cı illərdə Henrix VIII və Katolik monastırlarının dağılmasından sonra bərbad hala düşdü. , Cadw qeyd edir.

Bu gün, tunellə əlaqəli ola biləcək arxaik sobalar, dəmir işləri və döymə ilə doldurulmuş kilsə xarabalıqları — böyük bir Uelsli turistik məkan olaraq qalır. (Romantik şair William Wordsworthun pərəstişkarları, Tintern Abbeyinin üstündən bir neçə mil aralıda yazdığı 1798 əsərindən və#8217s adını tanıya bilər. ”)

Bu, arxeoloqların Avropa şəhərlərinin altındakı unudulmuş keçidləri aşkar etdikləri ilk vaxtdan çox uzaqdır.

Məsələn, Almaniyanın qərbindəki Oppenheim qəsəbəsi, Jennifer Nalewickinin yazdığı kimi, eramızın 700-cü ilinə aid olan, 25 mil uzunluğunda inkişaf etmiş bir tunel sisteminə ev sahibliyi edir. Smithsonian İnsanlar əvvəlcə 17. əsrdə yemək və şərab saxlamaq üçün dəhlizlərdən istifadə etdilər, əlavə saxlama sahəsinə ehtiyacı olan işçilər labirint şəbəkəsini genişləndirdilər. Bəzi yerli sakinlər, 1618 -dən 1648 -ci ilə qədər davam edən Otuz İl ’ Müharibəsi zamanı İspan qüvvələrindən gizlənmək üçün bu şaftlardan istifadə etdilər.

Bu arada, keçən il, bir Danimarka qatar stansiyasında aparılan qazıntılar, 1800 -cü illərə aid sirli bir tunel aşkar etdi. Kopenhagen Post.

Görə Cənubi Uels Argus’ Dan Barnes, WPD texnikləri zədələnməməsi üçün yeni kəşf edilmiş tuneli yenidən bağladı. Şirkət elektrik işlərini yaxınlıqdakı alternativ bir yerdə tamamlamağı planlaşdırır.


Kansas City və#x27s yeraltı tarixinə çoxdan unudulmuş tunel daxildir

Kanzas şəhərinin mərkəzində, təlaş içərisində insanlar avtomobillərdə, avtobuslarda və ya ayaq üstə bir yerdən digərinə hərəkət edirlər. Çox vaxt yanlarında və ya altında nə olduğunu bilmirlər.

Səkkizinci və Vaşinqtonun kəsişməsinin altında - köhnə 8 -ci küçə tuneli var. Kansas City 40 il unudulmuş bir tarix parçasıdır.

"Çox az adam hələ də xatırlayır. Zamanla itdi "deyə Tomas Duenez izah edir. "Bu tunel 1887 -ci ildə D.M. Edgerton və Robert Gillham. İki beyin güvəni və maliyyə gücü idi. "

Thomas Duenez, Müttəfiq-Barton təhlükəsizlik zabitidir. Ancaq bu gün tarixçimiz və bələdçimizdir. Təsadüfən 10 May 2012 - tuneldə inşaatın başladığı tarixin 125 -ci ildönümüdür.

"22 metr enində idi. 18 metr uzunluğunda idi. Təxminən 810 fut uzunluğundadır. Bugünkü gün, I-670 döngəsi sayəsində təxminən 100 fut qısadır. "

8 -ci Küçə Tuneli, insanları trolleybusla şəhərin mərkəzindən Qərb Diblərinə köçürən təxminən 68 il fəaliyyət göstərdi. Avtomobil sahiblərinin sayının artması sürücülük sayının azalması ilə əlaqədar olaraq, 1956 -cı ildə şəhər arabanı bağladı, tuneli bağladı və əsasən unutdu.

Çayın kənarında və əyalət xəttinin kənarında, bu gün McCaffree-Short Title Company-nin evinin altında gizlənmiş daha çox tarixi sirləri tapa bilərsiniz. Vitse -prezident Randy Herrman da təsadüfi bir bələdçi olaraq xidmət edir.

"Bir çox insan buna Leavenworth yeraltı kimi baxır" deyir.

Dördüncü və Delaverin küncündə, bir zamanlar Leavenworthun köhnə Birinci Milli Bankının altında olan Herrman, bir növ yeraltı şəhərin qalıqlarını açır.

"Leavenworth şəhərinin mərkəzi hissəsindəki bütün ofislərin içərisində bu şəhər mərkəzləri var" deyə davam edir. "Hal -hazırda baxdığımıza çox bənzəyirlər."

Koridorların və qapıların labirintinə batmış, 1800 -cü illərin sonlarına aid başqa bir dövrün şəklidir. Bu gün giriş nadirdir.

Herrman gülür: "İndi bura gəldiyimiz zaman bir texniki problemimiz var".

Bu şəhərin əsl mənşəyini çox az adam bilir. Bəziləri, asfalt yollar və yeni tikinti standartları inkişaf etdikcə müəssisələrin zaman keçdikcə hekayələr əlavə etdiyini düşünürlər. Digərləri Yeraltı Dəmiryoluna işarə edirlər. Herrman o qədər də əmin deyil.

"Araşdırmalarım göstərir ki, Yeraltı Dəmiryolu Leavenworthdan keçdi, ancaq şəhərin cənub hissəsində, daha çox şəhərdən keçən, ciddi bir təhlükəsiz ev kimi göründü. Bunun ola bilməyəcəyini söyləmək deyil, mən bunu əsaslandıra bilmirəm ”.

Növbəti: 8 -ci küçə tunelində, tarix bir az daha konkretdir.

8 -ci küçə tunelində, tarix bir az daha konkretdir.

"Hər kəsin Kanzas şəhərindəki bütün tarixi yerləri ilə qürur hissi var və bu da bizimkilərdən biridir" dedi Duenez.

Mühəndislər 1996 -cı ildə Dövlət Küçə Bankının inşası üçün araşdırma işləri apararkən unudulmuş tuneli açdılar. Təxminən yeddi onillikdə trolleybus sərnişinləri gündəlik həyatlarının bir hissəsi olaraq tuneldən keçdilər.

"Əvvəlcə gediş -gəliş təxminən 3 qəpik idi" deyir Duenez. "Gün ərzində ala bilərsiniz. 1956 -cı ildə tuneli bağladıqları vaxt təxminən 1,56 dollarlıq gediş -gəliş etdi.

Təxminən 10 ildən sonra, trolleybus sistemi təmirlə bağlı problemlərlə üzləşməyə davam etdi. Kabellər yüzdə 8.8 meyl səbəbiylə köhnəlməyə davam etdi. Başqa bir tunel tikərək, birincisinin altını 5,5 faizlik bir qazma ilə düzəltdilər. Bu tunel təxminən 55 il işləyəcək.

Mühəndislərin ortaya çıxardığı və qoruduğu bir -birinin üstündə hər ikisinin qalıqlarıdır.

Duenez turumuza rəhbərlik etdiyi üçün, 1903 -cü ilin üstündə gedərək orijinal tuneldə başlayırıq. Nəmli şəraitdə əmələ gələn stalagmitləri və stalaktitləri keçirik.

Tunellərin struktur bütövlüyü rütubət səbəbiylə davam edən bir narahatlıqdır. Bu səbəbdən, yeraltı yalnız təsadüfi turlar üçün açılır və sonra yalnız son illərdə inşa edilən qısa bir göyərtədə açılır.

Dibə çatmaq üçün üst tunelin sonuna qədər gedirik. Sınıf səbəbiylə tavan və döşəmə bir -birindən təxminən üç buçuk fut məsafədədir. Son bir neçə ayağı əyilmiş vəziyyətdə edirik. Oradan bir nərdivanla addımlayırıq və aşağıdakı qorxunc qaranlığa enirik. Müasir işıqlandırma yalnız üst tuneldən keçir.

Bu gün kameralarımız ilk dəfə burada deyil. Bir ildən çoxdur ki, hər kəs bura ilk dəfə gəlir. Duenez bir sıra dəyişikliklər görür. Tavandan asılan taxta bir şüaya işarə edir. İndi yerdə yatır, yarısı dağılır.

"Ağac yerə düşəndə ​​belə olur" deyə Duenez izah edir.

Fənər işıqları ilə silahlanaraq, palçıqdan keçirik, düşmüş kabelləri və işıq qurğularını aşırıq. Tunelin ən ucuna və bir növ metro platforması ola biləcək yerə çatırıq.

Duenez və ekipajımız, parlaq kamera işıqlarımızın əlavə edilməsi sayəsində divarda böyük bir sürpriz olduğunu görürük.

"Bu gün stansiyanın adını yazdığı yeri görə bildik" dedi Duenez. "Vaşinqton prospekti."

Əlbəttə ki, zamanla ləkələnmiş rəngsiz divarda gizlənmiş "Vaşinqton" sözüdür. Bu, başqa bir dövrün şəklidir - Kansas City -nin yeraltı tarixinin.


Səlib yürüşlərini başından çevirən hekayələrdən biridir. Templar Cəngavərlər komandiri və səlib yürüşünü məğlub etmək üçün qorxunc bir şöhrətə sahib bir müsəlman hökmdar ən yaxşı dostlar olur. Yaxşı, qan qardaşları dəqiq desək. Bu necə ola bilər? Yaxşı oldu ki, sirrini açmaq üçün 350 il geriyə gedək …

1270 -ci illərdə Sidondakı Templar komandiri Matthew Sauvage (Sarmage də yazılır) və Misirlilərin Məmlük hökmdarı Sultan Baybars qan qardaşları oldular. Bunun mənası budur ki, Müqəddəs Torpaqdakı aparıcı Knight Templar və ən yaxşı müsəlman hökmdar bir -birlərinə sanki ailənin qardaşları kimi davranmağa razılaşdılar. Və bu qardaşlıq müqaviləsini bağlamaq üçün bir -birlərinin qanını qarışdırdılar.

Hadisə, o vaxt Templarlara hüquqi xidmətlərini təklif edən İtalyan notarius Antonio Sici di Vercelli tərəfindən qeydə alınıb. Komandir Sauvage olduğunu yazdı “Bu zaman hökmranlıq edən Babil Sultanının qardaşı (Qahirənin Roma adı), çünki hər biri növbə ilə digərinin qanından içmişdi, buna görə də onlara qardaş deyirdilər ”.

Bu qaş qaldıran şeylər idi.

Tapınaqçı ilə bölgənin ən güclü müsəlman hökmdarı arasında yaxın bir şəxsi əlaqənin olduğunu ortaya qoydu. Baybars qeyri -adi dərəcədə güclü bir fiqur idi. Cəngavərlər Məbədinə verilən təhlükə baxımından Səlahəddinlə birlikdə yüksək təsirli bir döyüşçü.

Yüz il əvvəl Səlahəddin səlib yürüşçülərinin ərazisini yırtıb Qüdsü geri aldı. 13 -cü əsrin sonlarında Baybars, Templar Cəngavərləri və Hospitaller üzərində dəfələrlə məğlubiyyətə uğradı. Və nəinki səlibçilərə zərbələr vurdu, həm də Baybars Qalileyada gedən böyük bir döyüşdə Monqolların qiymə ətini düzəldə bildi.

Belə ki, Matthew Sauvage üçün Baybarsı qan qardaşı olaraq elan etmək çılğınca yersiz görünür. Buna Baybarsın kölə kökənli bir müsəlman hökmdarı olduğunu da əlavə edin. Misirin ərəb hökmdarları, səltənətlərini səlibçilərdən qorumaq üçün türk və digər etnik azlıqları muzdlu əsgər kimi gətirmişdilər. Bu sözdə ‘Mamluks ’, sonda 1250-ci ildə hakimiyyəti ələ keçirənə qədər getdikcə daha da gücləndi.

Buna görə də Baybars etnik olaraq ərəb deyildi. O, Krımın şimalındakı rus çölünə çevriləcək yerdə doğuldu. Onun idarə etdiyi Misirlilərdən və Suriyalılardan fərqli olaraq Baybars uzun boylu, mavi gözlü, ədalətli dərili və geniş üzlü idi. Hərbi operator olaraq səlibçilərə qarşı son dərəcə amansız idi. Sultan olmazdan əvvəl, Al Mansourah Döyüşündə Fransız kralı IX Louisin Templars və qüvvələrinə biabırçı və qaçılmaz bir məğlubiyyət vermişdi.

Qan qardaşı üçün qəribə seçim. Ancaq bu cür yaxın əlaqələr daha əvvəl baş vermiş kimi görünür. Səlibçilərin və böyük müsəlman şəxsiyyətlərin qan qardaşları olmaları ilə bağlı başqa məlumatlar da var. Səlahəddin, Tripoli qrafı III Raymondun və Bizans imperatoru II İshaq Angelusun qan qardaşı olduğu söylənilir.

Matthew Sauvage Baybars ilə necə tanış ola bilərdi? Yaxşı, Templars bəzən müsəlman yüksək vəzifəli şəxsləri qəbul edirdilər. Bu sizi təəccübləndirə bilər. Ancaq cəngavərlər müharibə qədər diplomatiya ilə məşğul ola bildilər. Sauvage'in Templars qonağı olaraq Baybarsla qarşılaşması çox mümkündür.

Səlibçilərlə bəzi türk döyüşçüləri arasında baş verən qarşıdurmada Sauvagein əsir götürüldüyünə dair başqa bir nəzəriyyə var. Tapınaqçı olmayanlar bir fidyə üçün sərbəst buraxıldı, ancaq Tapınaqçılar …Baybarsdan başqa heç kim tərəfindən xilas edilməsini gözləmək məcburiyyətində qaldı. Bu, Sauvajın qan qardaşlığı müqaviləsi ilə möhkəmlənmiş Məmlük sultanına minnətdarlıq borcu olduğu anlamına gəlirdi.

Və bu hekayə necə bitir? Düzünü desəm çox yaxşı deyil. Çünki onilliklər sonra Templar Cəngavərləri 1307 -ci ildə məhv edildi və bir çox cəngavərlər ömürlük mühakimə olundu. Prokurorluq üçün Antonio Sici di Vercelli adlı italyan notariusdan başqa kim şahid kimi görünməlidir? Bu qan qardaşlığı müqaviləsini Templar ikiliyinin və Saracen düşməni ilə ikiqat rəftarın sübutu olaraq izah etdi.

Şübhəsiz ki, bu lənətləyici ifadə, bir neçə cəngavərin edam atəşinə gedərkən kömək etdi.


Hotel Roosevelt ’s Grand Central -a Gizli Keçid

The Roosevelt Hotel ilə bağlı son məqaləmizdə paylaşdığımız ən maraqlı şeylərdən biri, bir zamanlar oteli Grand Central Terminalına bağlayan otelin altındakı gizli bir keçid haqqındadır. Bu tunelin otel tərəfi çoxdan bağlı olsa da, bu yaxınlarda Grand Central -a çıxan unudulmuş digər tərəfini kəşf etdik. Nəqliyyat qovşağına birbaşa çıxışı təmin edən bu cür şərait The Roosevelt Hotel tikilərkən olduqca yaygın idi - New Yorker Otelinin birbaşa Penn Stansiyasına yeraltı keçidi var idi və Woolworth Binasının zirzəmisi metroya çıxırdı.

Aşağıdakı xəritəyə baxsanız, Grand Central ilə əlaqəli geniş otel və ofis binaları şəbəkəsi olan Terminal City -nin bir hissəsi olaraq yaradılan tunellər silsiləsini (lyuklarda göstərilmişdir) görə bilərsiniz. Bu xəritə, 1917 -ci ildə 1908-1918 -ci illər arasında davam edən Terminal Şəhərinin inşasının ilk mərhələsində yaradılmışdır. 45 E 45th Street ünvanında Roosevelt Hotel hələ tikilməmişdir və bu xəritənin bitdiyi yerin şimalındakı bir blokdur.

Terminal Şəhər və Grand Central ətrafındakı tunellərin xəritəsi. Roosevelt Hotel, bu xəritənin bitmədiyi yerin şimalındakı bir blokdur və göstərilmir. New York Xalq Kitabxanasının Rəqəmsal Kolleksiyasından görüntü

1924-cü ildə açılan otel, 1920-1931-ci illər arasında Terminal City ’s inşaatının ikinci mərhələsinin bir hissəsi idi və Waldorf-Astoria Hotel, Graybar Binası, 277 Park prospekti (JFK-nın seçki bürosunun yerləşəcəyi yer) kimi binaları özündə birləşdirirdi. və daha çox. Bu yeraltı sərmayə və Terminal City genişləndikcə onun uzadılması məntiqlidir. Reed & amp Stem, mühəndis William W. Wilgusun müşayiəti ilə daha geniş bir Terminal Şəhəri təsəvvür etdi - Park prospektində onlarla şəhər blokunu əhatə etdi. İkinci Dünya Müharibəsi bu böyük vizyona son qoydu.

Bu xəritədə göstərilməyən başqa bir unudulmuş yeraltı keçid, Vanderbilt prospekti 52, Vanderbilt Concourse binasının altında (Manhattan Əmanət Bankı Binası olaraq da bilinir) 44 -cü və 45 -ci küçələr arasında inşa edilmişdir. Manhattan Əmanət Bankı, birinci mərtəbədə bir filialı olan binanın çapa kirayəçisi idi. Bu gün hələ də Vanderbilt prospektinin 45 -ci küçəsindəki ikiqat taxta qapılardan girərək bu tuneldən istifadə edə bilərsiniz. Şüşə transom pəncərəsində "#8220Grand Central Terminal" və#8221 ziyarətçilərə qatar qovşağına girişin bu binadan keçdiyini bildirmək deyilir. Grand Central esque bəzəkli qəlibləri və qapı çərçivələri olan yaraşıqlı giriş vestibülündən, mərmərlə örtülmüş bir pilləkəndən keçid yoluna enirsiniz.

Vanderbilt Concourse binasındakı giriş vestibülünün içərisində qəlibləmə

Pilləkənlər Grand Central -a gedən yeraltı keçidinə enir

Tunel qısa bir məsafədə cənuba doğru hərəkət edir, şərqə dönür və Grand Central daxilində 45 -ci küçə keçidinə çatır. Bu keçiddə Manhattan Savings Bank açılan qutuları da daxil olmaqla, indi Dunkin ’ Donuts və Vanderbilt prospekti 52 içərisində ammos Yunan dəniz məhsulları restoranının reklam çərçivələri olaraq yenidən qurulan bəzi maraqlı qalıqlar var. Küçə rəssamı Chris Riggs tərəfindən dəfələrlə təkrarlanan “love ” sözü ilə daha yeni bir qraffiti var.

45 -ci küçə keçidinə baxırıq

Vanderbilt Concourse keçidinin 45 -ci Küçə Keçidinə qovuşduğu bu nöqtədə sola dönsəniz, taxta qapısı olan bir kilidi və narıncı konus konusları olan taxtalı bir giriş görərsiniz. Əllə yazılmış bəzi xəbərdarlıqlar var: Girməyin. Çıxış yoxdur! və Tikinti Bölgəsi. Axtardığımız budur! Bu taxtalı divarın yanından keçə bilsəydiniz, itirilmiş tuneldən Roosevelt Otelinə girərdiniz. The Roosevelt Hotel ’s zirzəmisinə çıxana qədər Vanderbilt prospekti altında şimala doğru davam etdi.

Sol tərəfdəki açıq qapılar, Vanderbilt Concourse/Savings Bank of Manhattan keçidinə aparır. Taxta qapı köhnə Roosevelt Hotel keçidinə aparırdı. Pizza reklamı olan qapı Subway sendviç mağazasına aparır.

The Roosevelt Hotel daxilində tunellərə bilinən iki potensial giriş var. Gothamist, bir zamanlar otelin lobbisinə daxil olan və#8221 -in qapısının bir hissəsinin fotoşəkillərinə sahibdir. ” Başqası, lobbinin bir səviyyəsindəki alış -veriş dəhlizindən bir pilləkəndən aşağıdadır (yuxarıdakı fotoda).

Kepenklerin solunda, The Roosevelt Hotel zirzəmisinə enən bir pilləkən var (ancaq bağlanıb)

Tamamilə ictimaiyyət üçün əlçatan olan 45 -ci Küçə Keçidinin özündə də böyük daşlar var. Grand Central -ın Biltmore Otağının yaxınlığındakı Track 38 -in yanında tapa bilərsiniz.

Grand Central -ın orijinal tikintisindən aşkar bir iz olan Grand Central Watch -un taxta rulonlu pəncərələri var. Yanında Grand Central -dakı gizli tennis kortlarında bir oyuna getməzdən əvvəl tennis raketlərinizi rahatlaşdıra biləcəyiniz Grand Central Racquet (işarələr hazırda xidmət üçün bir telefon nömrəsinə zəng etməyinizi xahiş edir). Justin Rivers, Böyük Mərkəzi turumuza rəhbərlik edən və terminalın içərisində mütəmadi olaraq yeni sirləri kəşf edən New York ’s Baş Təcrübə Mütəxəssisi deyir: “Bu keçid East Side Access açıldıqda daha yaxşı istifadə ediləcək. ”

Sonra, Roosevelt Otelinin ən yaxşı 10 sirrinə baxın. Grand Central, hər ziyarətinizdə daha çox sirləri və unudulmuş küncləri açmağa davam edən bir yerdir. Bu kimi daha əyləncəli kəşflər kəşf etmək üçün, Grand Central Terminalının Sirlər turuna yaxınlaşın!


17-ci əsrin gizli keçidi Britaniya İcmalar Palatasında kəşf edildi

İngilis Parlamentinin daşlı üzlü üzvlərinin gülümsəməni qırmaq üçün yeni bir səbəbi var: son vaxtlar tikinti işləri zamanı açılan İcmalar Palatasında yenidən kəşf edilmiş gizli keçid.

1661 -ci ildə Çarlz II -nin tac vermə ziyafətinə gediş üçün inşa edilən gizli tunel, Parlamentin ən qədim binası olan Westminster Hall -a aparıldı və sonrakı 150 il ərzində istifadədə qaldı. Açıqlamaya görə, keçid 17 və 18-ci əsrin çiçəklənmə dövründə İngilis diaristi Samuel Pepys və Böyük Britaniyanın faktiki olaraq baş naziri Robert Walpole kimi qonaqlara ev sahibliyi etdi. Anna Schaverien xəbər verir ki, Benjamin Franklin də İcmalar Palatasına səfərlər zamanı palatadan keçəcəkdi. New York Times.

Açıqlamada İcmalar Palatasının spikeri Sir Lindsay Hoyle deyir ki, bu keçidin əsrlər boyu bir çox vacib insan tərəfindən istifadə edildiyini düşünmək inanılmazdır.

Tarixçilər, keçid yolunun mövcudluğunu bilsələr də, hələ də Westminster Hall-da uzun müddətdir gedən bir qapını ayıran bir pirinç lövhə ilə xatırlanır və əksər hallarda İkinci Dünya Müharibəsinin bombalanmasından sonra hər iki tərəfdən bağlandığını və möhürləndiyini zənn edir. Lakin Swindon'daki Tarixi İngiltərə Arxivlərində saray sənədlərini əldən keçirərkən, BBC News üçün Brian Wheeler xəbər verir ki, bir qrup tarixi məsləhətçi, Westminster Hallun arxasındakı monastırda 70 il əvvəl quraşdırılmış başqa bir girişə işarə edən planlarla qarşılaşdı. Sonrakı axtarış nəticəsində əvvəllər diqqət çəkməyən bir elektrik şkafına gətirib çıxardığı güman edilən uzun müddət fərq edilməyən pirinç açar dəliyi tapıldı.

Parlamentin çilingər kilidinə uyğun bir açar hazırladıqdan sonra, komanda bu gizli girişə bir qapı kimi açılan divara vurulmuş lövhəyə girdi və York Universitetinin tarixçisi Liz Hallam Smithin dediyi kimi. bəyanatda.

Gizli qapının arxasında, məmnun tarixçilərin Westminster Hall-a açılacaq iki taxta qapı üçün orijinal menteşələri kəşf etdikləri kiçik, daş döşəməli bir otaq var idi. Otağın tavanında uzanan ağaclar, 1659 -cu ildə kəsilmiş ağaclara aid şüalar idi və Charles II -nin rəsmi tacı ilə uyğun gələn bir zaman çizelgesi, ağac üzüklərinin təhlili ortaya çıxdı.

Komanda, əvvəlki ziyarətçilərindən bəzilərinin xatirəsinə aid bir çox əsrlik cizgilər və qraffiti də aşkar etdi. 1834 -cü il yanğınının ardınca Sir Charles Barry -nin sifarişi ilə tikinti işçiləri hər iki tərəfdən keçidi bağlamaq üçün otağa daxil oldular. “Bu otaq, Ould Ale'yi çox sevən Tom Porter tərəfindən bağlandı və bir yazı ilə öyündü. Bəyanata görə, imzalanmış başqa bir karalama,#18520 11 Avqust 1851 Real Demokratlar,#8221, masonları, fəhlə sinfi kişi seçki hüququ Chartist hərəkatının ehtimal üzvləri olaraq təyin edir.

“Charles Barry ’s masonları olduqca təxribatçı idi və Hallam Smith BBC News -a danışır.

Təxminən bir əsrlik sükutdan sonra işçilər yenidən otağa girdilər və yenidən bu yaxınlarda kəşf edilmiş kiçik qapını bitişik dəhlizin lövhəsinə taxdılar. Birinin işıq açarı şəklində elektrik enerjisini təqdim etmək fikri var idi. Təəccüblüdür ki, “HM Hökumət Əmlakına işarələnmiş böyük bir Osram ampulü açar çevrildikdə hələ də yanmır.

Parlamentin tarix tarixçisi Mark Collins, Parlamentin davam edən Bərpa və Yeniləmə Proqramının bir hissəsi olaraq, komandanın kəşfinə kömək edən yazılı planların, qapının bir daha yox olmaması üçün rəqəmsal formada əbədiləşdiriləcəyini söyləyir. .

Gizli qapının sirri, kəşf etməkdən zövq aldığımız bir şeydir və Collins əlavə edir. (Buna görə, Parlamentin sosial media hesablarında yayımlanan bir sıra fotoşəkillərdə bir neçə komanda üzvünün sevinclə giriş yoluna girib çıxdığını göstərir.) “Ancaq sarayın hələ də imtina etməli daha çox sirləri var. ”


Birinci əsrdə Fransada gizlənən Birinci Dünya Müharibəsi ölüm tuneli

1970 -ci illərdən bəri Fransada Böyük Müharibədən belə əhəmiyyətli bir kəşf olmadı. In woods on a ridge not far from the city of Reims, the bodies of more than 270 German soldiers have lain for more than a century - after they died the most agonising deaths imaginable.

Forgotten in the confusion of war, their exact location was till now a mystery - one which the French and German authorities were in no hurry to elucidate. But thanks to the work of a father-and-son team of local historians, the entrance to the Winterberg tunnel on the Chemin des Dames battlefront has been found.

The urgent question is what to do next. Should the bodies be brought up quickly and buried in a German war cemetery? Should there be a full-scale archaeological dig so we can learn more about the conduct of the war and the lives of the men who fought it?

Should there be a memorial, or a museum?

The two governments are still deliberating, but time presses. Because if the tunnel's location is in theory still a secret, it is a secret that has been badly kept.

When I visited the spot a few days ago, it was to discover that bounty-hunters had been the night before. A three-metre deep hole had been dug near the entrance, and a collection of wartime artefacts - axes, spades and pit-props as well as unexploded shells - left in a heap.

We also found a human ulna - the fore-arm bone.

The looters had not managed to break into the tunnel - that lies even deeper down - and what they found are bits and pieces thrown up in the shell explosion that sealed it off.

But no-one doubts they will be back, because whoever gets into the Winterberg tunnel first will find a treasure trove.

In the spring of 1917 the French launched a doomed offensive to retake the hills that lie in a west-east line a few miles to the north of the river Aisne. The Germans had held the crest along the Chemin des Dames for more than two years, and they had a complex system of underground defences.

Near the village of Craonne, the Winterberg tunnel ran for 300m from the north side of the crest - invisible to the French - and came out to supply the first line of German trenches on the south-facing slope.

On 4 May 1917 the French launched an artillery bombardment targeting the two ends of the tunnel, sending up an observation balloon to get a sight on the north-facing slope.

For once their accuracy was formidable. A shell fired from a naval gun hit the entrance, triggering more explosions from ammunition that was stored there and sending a cloud of acrid fumes into the shaft. Another shell sealed the exit.

Inside, the men from the 10th and 11th companies of the 111th Reserve Regiment were trapped. Over the next six days, as oxygen ran out, they either suffocated or took their own lives. Some asked comrades to kill them.

By a fluke of physiology, three men survived long enough to be brought out by rescuers, just a day before the crest was abandoned to the French. One of them, Karl Fisser, left an account for the regimental history:

"Everyone was calling for water, but it was in vain. Death laughed at its harvest and Death stood guard on the barricade, so nobody could escape. Some raved about rescue, others for water. One comrade lay on the ground next to me and croaked with a breaking voice for someone to load his pistol for him."

When the French took the ridge, the scene outside would have been of untold chaos and destruction. Digging into the tunnel would hardly have been a priority, so they left it. The Germans retook the Chemin des Dames in a later push, but at that point they had no time either to search for remains.

By the end of the war no-one could say for sure where the Winterberg tunnel had actually been. They weren't French bodies inside, so it was decided to let them lie - as countless other bodies still lie unfound along the Western Front.

The woods grew back and the shell-holes became mere undulations in ground. Today the spot is popular with dog-walkers.

But a local man called Alain Malinowski could not get the tunnel out of his head. It was out there somewhere on the ridge.

Working on the Paris metro in the 1990s, he travelled daily to the capital and used his spare time to visit military archives in the Château de Vincennes. For 15 years he accumulated descriptions, maps and prisoner interrogations - but to no avail. The landscape had been too badly disfigured by bombardment to make any meaningful comparison.

But then in 2009 he chanced on a contemporary map showing not just the tunnel but also a meeting of two paths that had survived till today. With painstaking care, he measured out the angle and distance and arrived at the spot, now just an anonymous bit of woodland.

"I felt it. I knew I was near. I knew the tunnel was there somewhere beneath my feet," Alain Malinowski told Le Monde.

For 10 years nothing happened. He told the authorities of his find but they refused to follow it up, either because they did not believe him or because they had no desire to open up a mass war-grave.

Into the story stepped his son Pierre Malinowski, at 34 years old a maverick ex-soldier who once worked for Jean-Marie Le Pen and now runs a foundation in Moscow dedicated to tracing war-dead from the Napoleonic and other eras.

Angered by official obfuscation, Pierre decided to force the hand of the French and German governments by opening up the tunnel himself. This was illegal, but he thought it was worth the punishment.

One night in January last year he led a team that brought a mechanical digger to the spot his father had identified. They dug down four metres, and what they found proved they were indeed at the entrance to the tunnel.

There was the bell that was used to sound the alarm hundreds of gas-mask canisters rails for transporting munitions two machine-guns a rifle bayonets and the remains of two bodies.

"It was like Pompeii. Nothing had moved," said one of the team.

Pierre Malinowski then covered up the hole, leaving the place as anonymous as he had found it, and he contacted the authorities. Ten months later, again frustrated by the slowness of the official response, he went public and told the story to Le Monde.

It is fair to say that Pierre Malinowski is not a popular figure in the archaeological and historical establishments.

They believe he has not only broken the law. Without any authority of his own, and overriding the argument that the dead are best off resting where they are, he has also twisted the arm of government, forcing it either to open the tunnel or at least protect it.

And by his example he has encouraged other go-it-alone excavations - most of which will be conducted for purely mercenary motives.

Official reluctance to proceed with an investigation is clear. Diane Tempel-Barnett, spokeswoman for the German War Graves Commission (VDK), told German radio "to be honest we are not very excited about the discovery. In fact we find it all most unfortunate".

It is hard to imagine the Commonwealth War Graves Commission taking a similar line if the bodies of 270 UK troops were found. But then World War One is often described in Germany as its "forgotten war".

In fact efforts are under way now to track descendants of those who died in the tunnel - and with some success. The 111th Regiment recruited men in the Baden region of the Swabian Alps, and nine soldiers have now been identified who died on 4 and 5 May 1917.

"If I can help just one family to trace an ancestor who died in the tunnel, it will have been worth it," says Mark Beirnaert, a genealogist and Great War researcher.

"What I hope is that the bodies can be brought out and identified by their dog-tags. Then what would be fitting is that they leave this cold eerie tomb and be buried together as comrades."

That is what happened to the more than 400 German soldiers who were found in 1973, having died in a similar tunnel at Mont Cornillet east of Reims.


The Bodies of More Than 270 German WWI Soldiers Found in French Tunnel

German soldiers walking out of a tunnel in the region of Chemin des Dames.

Claire Barrett
March 15, 2021

After remaining interred for over a century in the Winterberg tunnel, the bodies of more than 270 German soldiers — once thought to be lost deep within the still-battle-scarred French landscape — have recently been discovered.

Located on the Chemin des Dames battlefront, the remains of the World War I soldiers were found, thanks in large part to a French father-and-son team Alain and Pierre Malinowski, the BBC reports.

Translated into English as the “Ladies Path,” Chemin des Dames acquired its name in the 18th century after it became a frequent travel route of the daughters of King Louis XV. Nearly 20 miles long, the road runs east to west between the Ailette river valley to the north and the Aisne river valley to the south.

Once an idyllic part of the French countryside, Chemin des Dames soon became “one the most blood-soaked swaths of land in Europe,” writes historian David T. Zabecki.

During World War I, the Allies and Germans fought three major battles along the Chemin des Dames. “The First Battle of the Aisne unfolded Sept. 13–28, 1914, as French and British forces pursued the withdrawing Germans after the First Battle of the Marne,” writes Zabecki. The Germans dug in behind the Aisne and occupied the northern high ground.

For more than two years the Germans held that strategic ridge, fending off all French counterattacks.


German soldiers crossing a canal at Chemin des Dames, May 1918. (Imperial War Museums)

In a desperate bid to dislodge them in the spring of 1917, General Robert Nivelle, the French commander in chief, launched a massive offensive intended to break the stalemate along the Western Front.

Chemin des Dames and the surrounding planes were key to Nivelle’s battle plan. However, what was designed to be “the formula” that would splinter the Imperial German Army turned out to be one of the greatest disasters in French military history. Thanks to the Germans’ in-depth defensive system and extensive tunnel network, the French assault was stopped cold.

“By the time Nivelle halted the offensive five days later,” writes Zabecki, “the French army had sustained more than 120,000 casualties. French morale snapped, and the resulting widespread mutinies tore the French army apart, almost knocking France out of the war.”

Despite the crushing blow, the French launched an artillery bombardment towards the Winterberg tunnel as a final parting shot. At almost 1,000 feet long, the tunnel was all but invisible to French troops on the ground and helped to supply Germans in the frontline trenches. In an attempt to sever the line, the French sent up an observation balloon to properly sight the area.

On May 4, 1917, an on-target shell hit the entrance to the tunnel, sealing it off. Another French-lobbed shell managed to close off the exit. By doing so, more than 270 men from the 10th and 11th companies of the 111th Reserve Regiment became trapped inside.

Over the next six days, as the oxygen thinned, the soldiers began to asphyxiate or take their own lives to avoid suffocation. Others asked for a mercy kill.

According to the BBC, three men managed to survive long enough to be brought out by rescuers just a day before the crest was abandoned to the French.

One survivor, Karl Fisser, left an account for the regimental history:

Everyone was calling for water, but it was in vain. Death laughed at its harvest and Death stood guard on the barricade, so nobody could escape. Some raved about rescue, others for water. One comrade lay on the ground next to me and croaked with a breaking voice for someone to load his pistol for him.

The Germans managed to reclaim the Chemin des Dames one more time, before the final Allied push — engineered by General Philip Pétain — drove the Germans from the region.

By war’s end, the landscape was unrecognizable from what it was just a year earlier. Since the bodies in Winterberg tunnel weren’t French, no serious effort was made to recover them.

It wasn’t until 2009 that the Winterberg tunnel was once again put on the map. Since the mid-90s, Alain Malinowski, a worker on the Paris metro and avid history buff, had been combing the military archives in the Château de Vincennes for clues as to the whereabouts of the oft-forgotten tunnel.

That year, as a matter of chance, Malinowski came across a “contemporary map showing not just the tunnel but also a meeting of two paths that had survived till today,” writes the BBC. “With painstaking care, he measured out the angle and distance and arrived at the spot, now just an anonymous bit of woodland.”

“I felt it. I knew I was near. I knew the tunnel was there somewhere beneath my feet,” Alain Malinowski told the French newspaper Le Monde.


French soldiers overlooking German positions along the Chemin des Dames, 1917. (Getty Images)

After alerting the proper authorities Malinowski was met with stony silence. A silence that would continue for the next decade until his son, Pierre, decided to force the hand of the French government by opening the entrance of the mass gravesite himself.

In January of last year, the 34-year-old former soldier led a team to the spot his father had identified some ten years earlier, and with a mechanical digger began the excavation.

After digging a little more than 12 feet, Pierre proved his father’s hunch to be correct.

Within the entrance of the tunnel Pierre and his team found the bell that was used to sound the alarm hundreds of gas-mask canisters rails for transporting munitions two machine-guns a rifle bayonets and the remains of two bodies.

The father-son duo once again contacted French authorities, but after ten months of continued silence, Pierre went public — telling his story to Le Monde.

The public’s reaction has been mixed, with some historians and archaeologists believing that the unsanctioned actions not only dishonor the dead but force the French government to now open and protect what lays buried there from looters.

The Winterberg tunnel is not the only mass gravesite that has been found in France. In 1973, more than 400 bodies of German soldiers were discovered in a tunnel at Mont Cornillet east of Reims, having died in a similar fashion.

Efforts to track down descendants were made throughout the 70s — an undertaking Pierre hopes to emulate with the men entomb in Winterberg.

So far, nine soldiers have been identified. Mark Beirnaert, a genealogist and Great War researcher, told the BBC, “If I can help just one family to trace an ancestor who died in the tunnel, it will have been worth it.”


Long-Forgotten Secret Passageway Discovered In A Wall At U.K. Parliament

Speaker of the U.K. House of Commons Lindsay Hoyle emerges from a chamber concealing a 360-year-old passageway that was rediscovered during renovation work in the Houses of Parliament in London. Daniel Leal-Olivas/AFP via Getty Images başlığı gizlət

Speaker of the U.K. House of Commons Lindsay Hoyle emerges from a chamber concealing a 360-year-old passageway that was rediscovered during renovation work in the Houses of Parliament in London.

Daniel Leal-Olivas/AFP via Getty Images

Within the wood paneling of a hallway in the British House of Commons, there was a small brass keyhole.

Members of Parliament and staff walked past the tiny hole each day. The rare person who noticed the hole took it for an electrical cabinet.

Enter a team of historians planning the much-needed restoration of the Palace of Westminster, which is home to the House of Commons and the House of Lords. The oldest part of the estate, Westminster Hall, dates to 1099 and is still in use.

The team was at the Historic England Archive poring over some 10,000 uncatalogued documents relating to the palace when they found something interesting: plans for a doorway in the cloister behind Westminster Hall.

Back at the palace, they found that tiny keyhole in the wood paneling — just where the plan suggested it would be. They had a key made so they could open the door – and they discovered a secret passageway 360 years old.

"To say we were surprised is an understatement — we really thought it had been walled-up forever after the war," Mark Collins, Parliament's estates historian, said in a statement. They knew such a passage had once existed, but believed that it had been filled in after the palace was bombed during World War II.

Behind the door was a small room, with hinges for a door that would have been more than 11 feet high and that would have opened into Westminster Hall.

It turns out to be a passageway with a rich history.

Investigators studied the ceiling timbers in the room and determined that the trees had been harvested in 1659. That corroborated accounts suggesting that the doorway was created around 1660, for the coronation banquet of Charles II, the king who ruled until 1685.

Records indicate the route was used by part of the coronation procession as it passed from the former House of Lords into the hall where the king and queen were seated. Afterward, the door was used for coronations, the Speaker's procession and, more commonly, by members of Parliament to access the Commons chamber.

Historians say the entrance was used for centuries, by figures including the diarist Samuel Pepys, Robert Walpole (now regarded as the first British Prime Minister) and William Pitt the Younger.

In the passage, the team found more-recent artifacts: graffiti from 1851.

A bricklayer who was restoring the palace years after an 1834 fire had written on the walls in pencil: "This room was enclosed by Tom Porter who was very fond of Ould Ale."

In the passageway was penciled graffiti from 1851, still legible. A bricklayer had written on the wall: "This room was enclosed by Tom Porter who was very fond of Ould Ale." Jessica Taylor/UK Parliament başlığı gizlət

In the passageway was penciled graffiti from 1851, still legible. A bricklayer had written on the wall: "This room was enclosed by Tom Porter who was very fond of Ould Ale."

Jessica Taylor/UK Parliament

Another bit of graffiti read: "These masons were employed refacing these groines [repairing the cloister] . August 11th 1851 Real Democrats."

The term "Real Democrats" suggests that the masons were supporters of the Chartist movement for universal voting rights for men and to allow for members of Parliament who weren't property owners.

House of Commons Speaker Lindsay Hoyle paid a visit to the newly discovered passageway, one used by his predecessors over centuries.

"To think that this walkway has been used by so many important people over the centuries is incredible," he said. "I am so proud of our staff for making this discovery and I really hope this space is celebrated for what it is: a part of our parliamentary history."

And evidence of more recent history was found in the passage, too: a working light bulb, likely installed in the 1950s.

That tiny keyhole in the wood paneling turned out to be a portal to Britain's history — found again, after 70 years unnoticed.


Videoya baxın: Zərdüştlərin Kəbəsi ATƏŞGAH. Küləyin Alovla Rəqs etdiyi Möcüzəvi Məbəd.